Geen meldingen in agenda van nieuwe 6 plus discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vrouw heeft een 6 plus als vervanger van de 4 Van de 4 is een backup gemaakt naar Icloud en die is terug gehaald ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen meldingen in agenda van nieuwe 6 plus
Mijn vrouw heeft een 6 plus als vervanger van de 4
Van de 4 is een backup gemaakt naar Icloud en die is terug gehaald naar de 6 plus, tot zover is alles goed gegaan maar er blijft één probleem, de gedeelde agenda wordt niet bijgewerkt. Het werkt wel op haar Ipad. Kan iemand mij helpen ? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kan gebeuren na het terugzetten van een iCloud backup. Log uit in Instellingen -> iCloud. Je moet dan ook "Find my iPhone" uitzetten. Log dan weer opnieuw in iCloud in.
|
|
|||
|
|||
Als ik Icloud uitlog dan meld die dat alle op Icloud bewaarde foto´s en documenten en gegevens van de iphone worden verwijderd
Is dat correct dus moet ik dat doen ? Ze wil niets kwijt raken. Moet ik eerst een backup maken op Icloud ? |
|
|||
|
|||
Als je opnieuw inlogt komt alles wat in iCloud staat weer terug. Controleer dat in www.icloud.com
Ik had deze ochtend exact hetzelfde probleem. Alle trucjes van de foor die ik ken om iCloud sync weer te laten werken functioneerden niet. Alleen in- en uitloggen heeft gewerkt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe agenda meldingen ( geluid ) verlengen? | diedje1996 | iPhone algemeen | 3 | 06-08-16 11:20 |
Agenda meldingen via email | Burgemeester | iPhone algemeen | 0 | 28-09-15 16:14 |
Agenda meldingen in het engels | Dutch Moose | iPad algemeen | 0 | 31-10-14 20:29 |
iOS7 - geen meldingen nieuwe mails | Saga | iPhone algemeen | 4 | 02-10-13 15:56 |
Geen gedeelde agenda e-mail meldingen meer in iOS6 | bvstrien | iPhone algemeen | 9 | 19-11-12 17:24 |
|
|