parkeerlocatie auto in apple maps iOS10 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik me niet vergis geeft je iPhone sinds iOS10 aan waar je je auto hebt geparkeerd indien je gebruikt gemaakt heb van je auto/handsfree ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
parkeerlocatie auto in apple maps iOS10
Als ik me niet vergis geeft je iPhone sinds iOS10 aan waar je je auto hebt geparkeerd indien je gebruikt gemaakt heb van je auto/handsfree dmv bluetooth. Zo kan je altijd je auto terugvinden in AppleMaps als je bijvoorbeeld de stad in bent gegaan.
Op een of andere manier krijg ik dat maar niet voor elkaar. Mijn auto wordt simpelweg niet zichtbaar als icoontje in Apple Maps na parkeren enzo. Mis ik iets? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
In de instellingen app onder kaarten staat "toon parkeerlocatie".
Het wordt getriggered door het aan en afkoppelen van je Bluetooth carkit. |
|
|||
|
|||
Die instelling staat dus aan en de auto wordt ook gekoppeld dmv bluetooth, maar toch geen parkeerlocatie....
|
|
||||
|
||||
Misschien dit de reden?
'Goed om te weten, ben je in de buurt van je thuisadres dan zal de optie niet tevoorschijn komen in Kaarten. De app weet namelijk dat je thuis bent en de auto in de buurt is, tenzij deze een paar straten verder staat geparkeerd., Bron: https://www.appletips.nl/geparkeerde...os-10-kaarten/
|
|||
|
|||
Ook dat heb ik helaas al meegenomen, maar nog steeds geen locatie als ik de auto parkeer aan de rand van de stad en ik de stad in trek.
Kan het te maken hebben met het type carkit?? Ik overigens gewoon een Renault Megane met TomTom schermpje. Het systeem heet iets van My_Radio |
|
|||
|
|||
Dit werkt alleen als de auto voorzien is van Apple CarPlay.
Zie CarPlay - Available Models - Apple Gewoon even een recent modelletje Audi, Bentley of BMW kopen |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik had inderdaad ook niet het idee dat het afhankelijk was van Carplay...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Auto teken Google Maps op 1.0.2, 1.1.1 en 1.1.2 | sjoran | Jailbreak apps en thema's | 11 | 24-01-08 13:15 |
Google Maps auto icoontje | danielx8rs | iPhone algemeen | 3 | 28-11-07 01:28 |
|
|