Auto teken Google Maps op 1.0.2, 1.1.1 en 1.1.2 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iphoners, ik heb een vraagje over google maps.......Als ik het progje draai dan zie ik rechtsonderin een tekentje van een auto..iemand enig idee waar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Auto teken Google Maps op 1.0.2, 1.1.1 en 1.1.2
Beste iphoners,
ik heb een vraagje over google maps.......Als ik het progje draai dan zie ik rechtsonderin een tekentje van een auto..iemand enig idee waar dit voor dient.????? kan er niet op klikken of wat dan ook......... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je een route hebt uitgestippeld, kan je op het auto icon drukken. Dit geeft de verkeersinformatie weer.
Hoe druk het op je route is en er een file is. Maar dit werkt alleen in de USA. |
|
||||
|
||||
dit geeft zowiezo de verkeersinfo weer... hier werkt dat prima... zien hoe f-ing druk het hier in LA is vandaag? (weet je gelijk waar ik woon):
|
||||
|
||||
vlak bij het Van Nuys vliegveld?
Als ik 24 mag geloven (heb er net een paar afleveringen van bekeken) gebeurd daar nogal wat |
|
||||
|
||||
haha ja ik zag ook 24 van de week, heel bizar want al die straten zijn idd hier om de hoek
net als krantenbericht van britney die naakt aan het sjoppen was... ook om de hoek maar heb haar (helaas) gemist. en vriendinnetje kwam net tim allen tegen bij starbucks arrr arr arrrrr! |
|
||||
|
||||
Dat zijn dan weer de positieve van het wonen in LA natuurlijk. Ondanks dat je NL mist
|
|
||||
|
||||
ik ben er pas een week hoor...
|
|
|||
|
|||
Autotje op Google Maps
Dit werkt alleen in landen waar deze verkeersinfo wordt ondersteun, zoals in de US.
Geef maar een route op van New York naar Baltimore, dan werkt het auto icoontje wel Johnonapple |
|
||||
|
||||
zoals ik al eerder zei: dit geeft zowiezo de verkeersinfo weer... heeft dus helemaal niets met je route te maken (kijk ff naar mijn attachment anders)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ik ben wel vaker in het buitenland (heb 3 jaar in engeland gewoond en vorig jaar al aantal maanden in de vs) dus ik weet wat ik mis
(maar ben helemaal op de hoogte hoor ghehehe sjors is verliefd op nick, en jaap wil lieke) |
|
||||
|
||||
nou dan ben je lekker op de hoogte.. Lieke is naar huis
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Google verbiedt iPhone developers Google Maps te gebruiken | deegee | Chat en geruchten | 5 | 26-02-09 20:22 |
Google Maps auto icoontje | danielx8rs | iPhone algemeen | 3 | 28-11-07 01:28 |
|
|