//

AppTapp installer sterk vertraagd

AppTapp installer sterk vertraagd discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Zijn er hier nog mensen die problemen hebben om te refreshen? Het is de laatste tijd bijna onmogelijk geworden om Installer te refreshen (opvragen van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-01-08, 10:17
Sergoke Sergoke is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 34
Standaard AppTapp installer sterk vertraagd

Zijn er hier nog mensen die problemen hebben om te refreshen? Het is de laatste tijd bijna onmogelijk geworden om Installer te refreshen (opvragen van nieuwe software enz...). Zijn er nog mensen die hetzelfde probleem ondervinden? De laatste Installerversie, doet maar 1 refresh per dag meer (automatisch) tenzij je manueel refreshed, maar ook dat helpt niet meer. Mss is het een van de soursec die de vertraging veroorzaakt, maar kan het probleem niet echt vinden, tenzij het hun server is die door de toevloed aan gebruikers het niet meer kan slikken? Help?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-01-08, 10:28
alexteie alexteie is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 138
Standaard

ja en wat me opvalt is dat i een 3.0b4 install krijg van apptapp
en dat het bsd subsystem nergens meer te vinden is enige oplossingen?
  #3  
Oud 24-01-08, 11:48
Richard Richard is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Provincie Zeeland
Berichten: 13
Standaard

Bij de upgrade naar de laatste versie werd aangegeven dat er nu maar 1x per dag wordt gerefreshed vanwege de hoge load op de servers. Door dit nu naar 1x per dag te zetten, moet deze load een stuk lager worden.

Sinds kort is de Community Sources uitgebreid met de ModMyiFone.com repo. Sindsdien heb ik wel gemerkt dat het wat langer duurt bij het refreshen. Waarschijnlijk is deze repo óf erg groot óf is de server druk bezocht.

Heb je er zelf ook nog een aantal andere sources bijgeplaatst, naast de standaard sources?
Ik heb bijvoorbeeld zelf via de Blaze Official de Blaze Ultimate 3 toegevoegd, waarbij mijn Source list nu enorm uitgebreid is. Als ik nu een refresh uitvoer, duurt het letterlijk een minuut of 5 voordat ik een up-to-date lijst heb.
Maar goed, daar heb ik dan ook zelf voor gekozen.

Door een aantal overbodige sources te verwijderen, wordt het wel weer wat sneller.
__________________
Hello, IT. Have you tried turning it off and on again?
  #4  
Oud 24-01-08, 11:59
alexteie alexteie is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 138
Standaard

nee het is een clean otb 1.1.2 downgrade naar 1.1.1 en dan jailbreakme.com
en thats it dan heb ik de bsd subsystem nodig maar die staat dus niet meer in de system lijst.
  #5  
Oud 24-01-08, 12:24
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Je moet ook eerst de Community Sources installeren
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone4 en STERK glas.. hoe sterk is dat nou eigenlijk? Delvenaartje iPhone algemeen 0 28-09-10 18:50
apptapp/installer tieske123 Archief 2 11-08-08 20:17
AppTapp Installer laat iPhone vastlopen Bartje Archief 1 08-02-08 19:40
1.0.2 weigert AppTapp Installer & iBrickr PManden Jailbreak apps en thema's 2 29-01-08 00:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:05.