weergave gprs ontvangst zichtbaar maken? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft iemand enig idee of er een appsje bestaat dat in staat is om weer te geven hoe goed (of hoe slecht) de gprs ontvangst ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
weergave gprs ontvangst zichtbaar maken?
Heeft iemand enig idee of er een appsje bestaat dat in staat is om weer te geven hoe goed (of hoe slecht) de gprs ontvangst op een iPhone is? Ik bedoel dan natuurlijk een flink veel meer gespecificeerde weergave dan de signaalstreepjes rechtsboven in het display.
Waarom wil ik dat weten: zie dit draadje. Er is natuurlijk de field test, maar ik krijg daar niet duidelijk uit hoe het nu met signaalsterkte zit, het is nl. een vrij technisch testrapport wat daar uit komt. thanks, René |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
je gprs ontvangst staat gelijk aan je signaal sterkte van je profider. Je internet immers via hun netwerk. Of daar een uitgebreid programma voor is lijkt me sterk.... En vrij zinloos voor de gemiddelde iphone gebruiker.
|
||||
|
||||
Als de vraag gesteld wordt, al is het maar door één gebruiker (misschien geen 'gemiddelde'?), wie ben jij dan om hem dan als 'vrij zinloos' te bestempelen? En heb je wel gelezen waaróm de vraag wordt gesteld?
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat is het toch heerlijk dat er in Nederland vrijheid van meningsuiting is! LOL |
|
||||
|
||||
Citaat:
Waarschuwing ontvangen voor irritant forumgedrag. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Enkel Wi-Fi & 3G ontvangst. Geen GPRS of anderen meer | aneurysm | Wi-Fi | 0 | 07-05-10 16:53 |
Geen GPRS ontvangst na reset | SergioEdelman | iPhone algemeen | 1 | 07-01-10 15:42 |
MMS weergave bij ontvangst | smijts | Archief | 1 | 30-08-09 23:17 |
Geen 3G / GPRS ontvangst meer! | OOOH | Odido (T-Mobile) | 7 | 27-09-08 11:26 |
GPRS icoon alleen zichtbaar als GPRS actief is | Bomans | Archief | 3 | 01-03-08 05:45 |
|
|