//

iMessage komt maar op 1 telefoon binnen

iMessage komt maar op 1 telefoon binnen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Even een irritant probleem. Ik heb voor mijn werk een SE gekocht omdat mijn 6plus te groot is om steeds in mijn broekzak te hebben. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-01-17, 09:44
josdavids josdavids is offline
• iOS 16.1
• iPadOS 15.6.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2016
Berichten: 26
Standaard iMessage komt maar op 1 telefoon binnen

Even een irritant probleem. Ik heb voor mijn werk een SE gekocht omdat mijn 6plus te groot is om steeds in mijn broekzak te hebben. Als ik nu smorgens nog thuis ben pak ik de 6plus nog en als ik dan naar mijn werk ga zet ik de 6plus op vliegtuigmodus. Ik krijg het alleen niet voor elkaar dat berichten van mijn vriendin dan op de SE bezorgd worden. Pas als ik thuis kom en de SE op vliegtuigmodus zet en de 6plus eraf haal komen de berichten binnen. Op beide telefoons staat " stuur en ontvang via: mijn tel nummer". Beide iPhones hebben hetzelfde account. Wat doe ik verkeerd?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-01-17, 12:21
Fasty's schermafbeelding
Fasty Fasty is offline
• iOS 13.2.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Melick
Berichten: 404
Standaard

je kunt bij de instellingen op de telefoon kiezen waar dat berichten op binnenkomen. Op telefoon nummer, email adres adressen. als het gaat om verschillende telefoon nummers dan kan je vriendin beter kiezen voor een iMessage te versturen naar een email adres dan komen ze wel op alle 2 de toestelen binnen. als als allebei de email adressen op de telefoons actief zijn.
  #3  
Oud 29-01-17, 14:15
josdavids josdavids is offline
• iOS 16.1
• iPadOS 15.6.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2016
Berichten: 26
Standaard

Wat voel ik mij weer onnozel. Ik zit alleen maar bij mijn instellingen te kijken, maar ik moest inderdaad een wijziging bij haar iPhone maken. Dank je.

Het ging overigens om 2 simkaarten met 1 nummer.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wie kan helpen? Email komt wel binnen maar verstuurd niet Lovesjimmy iPad algemeen 9 25-01-13 06:17
ipad 3 imessage komt pas binnen na unlock? tom031 iPad algemeen 1 21-05-12 07:00
SMS komt op 2 toestellen binnen wessemius iPhone algemeen 10 29-04-12 18:52
iCloud verificatie mailtje komt maar niet binnen!! trionzusa iCloud 1 28-02-12 23:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:00.