Whatsapp opIphone 3GS 6.1.6 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil op een iphone 3GS met versie ios 6.16 whatsapp installeren. Per januari 2017 wordt de iphone niet meer ondersteund. Is jailbreak een mogelijkheid? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Whatsapp opIphone 3GS 6.1.6
Ik wil op een iphone 3GS met versie ios 6.16 whatsapp installeren. Per januari 2017 wordt de iphone niet meer ondersteund. Is jailbreak een mogelijkheid? Of een andere manier om whatsapp te installeren? Graag jouw kundige reactie.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je misschien nog een back up van vroeger waar een oude versie van whatsapp op staat?
|
|
|||
|
|||
Oude versie whatsapp
Ik denk het niet, maar dit is wel de moeite waard om te kijken. Ik backup de telefoon nauwelijks. Als je dat terugzet dan kan je door met de oude versie? En is het mogelijk om een oude versie erop te zetten( van buitenaf dus) dus niet een backup?
|
|
||||
|
||||
via een jailbreak en dan whatsapp via pp installeren ? of van een nieuwere iphone een backup maken van de whatsapp app en deze via 3u tools ofzo op de iphone 3 zetten ?denk dat deze dan wel 1 maal om de apple id vraagt waar deze whatsapp app mee geïnstalleerd is
|
|
|||
|
|||
Whatsapp opIphone 3GS 6.1.6
Kan je ook een oudere whatsapp vinden en terugzetten? dus eerst de huidige whatsapp verwijderen? En jailbreak, Hoe doe ik dat? Ik neem aan dat je eerst alles moet veiligstellen?
|
|
||||
|
||||
als je geen backup kunt maken van je whatsapp denk ik dat je alles kwijt bent
jailbreak kan via redsn0w als ik me niet vergis voor ios 6 als je Cydia hebt voeg je de bron apt.25pp.com toe dan kun je via pp whatsapp installeren |
Labels |
ios 6.16, iphone 3gs 32 gb zwart, whatsapp werkt niet |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|