bij bellen gaat iphone terug naar homescreen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Iphone met versie 1.1.2 heeft al 6 maanden perfect gewerkt incl. bellen met de hypersim en vodafone simkaart. Echter sinds vorige week gaat hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
bij bellen gaat iphone terug naar homescreen
Mijn Iphone met versie 1.1.2 heeft al 6 maanden perfect gewerkt incl. bellen met de hypersim en vodafone simkaart.
Echter sinds vorige week gaat hij binnen 1 seconde spontaan terug naar het homescreen als ik wil gaan bellen. Bij SMS doet hij precies hetzelfde. ik heb wel het vodafone icoontje en goed bereik. Als ik de iphone bel dat gaat hij wel over bij de beller maar niet op de iphone. Heeft iemand enig idee wat het probleem is ? Edwin |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
telefoon gaat terug naar 01-01-1970 en valt steeds weg. | lageman | iPhone algemeen | 4 | 22-12-11 22:13 |
huisnummer bellen gaat naar voice mail | wvanleeuwen01 | iPhone algemeen | 0 | 25-07-10 13:13 |
Duurt lang om terug te gaan naar homescreen | Brendanoz | iPhone algemeen | 1 | 31-03-10 19:24 |
apps springen terug naar homescreen | kruger-iphone | Archief | 2 | 07-01-09 01:24 |
gaat steeds terug naar standaard | jamiro | iPhone algemeen | 0 | 30-06-08 12:45 |
|
|