//

Duurt lang om terug te gaan naar homescreen

Duurt lang om terug te gaan naar homescreen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De laatste tijd heb ik last van het feit dat als ik een app run en ik die wil afsluiten dat het ontzettend lang duurt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-03-10, 12:59
Brendanoz Brendanoz is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 26
Exclamation Duurt lang om terug te gaan naar homescreen

De laatste tijd heb ik last van het feit dat als ik een app run en ik die wil afsluiten dat het ontzettend lang duurt om terug te gaan naar het homescreen na het indrukken van de home knop. Het is een Iphone 3g die draait op FW 3.1 hij is jailbroken(blackra1n) en geunlocked. verder gebruik ik SBsettings, ik heb inmiddels wel Circuitious er af gegooid maar dit had geen effect. er staan 9 paginas aan apps op, maar dit zou ook geen effect moeten hebben aangezien ze niet op de background mogen draaien. Iemand hier ervaring mee dan wel een oplossing.

grt Brendan
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-03-10, 19:24
j.e.f j.e.f is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 5
Standaard

er is een mogelijkheid om Isystem te downloaden en dan kan je bekijken hoeveel 'Ram' geheugen je hebt.
en dan met 'free memory' kan je vrije werkgeheugen krijgen.
Zo geen resultaat dan denk ik dat je moet herstellen.
Reageren

Labels
3.1, homescreen, langzaam



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
HELP! Updaten naar 2.2.1 duurt ontzettend lang :( jp379 iPhone algemeen 4 17-05-09 20:19
Hoe terug te gaan van 2.2 naar 2.1 ? Iphone 2G ArB iPhone algemeen 50 23-01-09 11:59
apps springen terug naar homescreen kruger-iphone Archief 2 07-01-09 01:24
bij bellen gaat iphone terug naar homescreen sipkes iPhone algemeen 0 28-07-08 12:45
Iphone updaten duurt lang (1.1.1 naar 1.1.2) Questor Unlock [archief] 5 17-01-08 09:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:05.