Iphone 5s blijft hangen bij icloud backup. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iphone 5s 16GB en wou van de jailbreak af, ik had een icloud reserve kopie gemaakt en de iphone geherstelt maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5s blijft hangen bij icloud backup.
Hallo,
Ik heb een iphone 5s 16GB en wou van de jailbreak af, ik had een icloud reserve kopie gemaakt en de iphone geherstelt maar hij blijft hangen bij het laatste stukje. Kan iemand me helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat kan gebeuren als je een reservekopie met met jailbreak restanten terugzet. Voer om te beginnen eens een harde reset uit.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iCloud op mijn Apple TV blijft hangen bij iCloud-voorwaarden | sabine121180 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 6 | 26-11-14 18:38 |
(technische) Verschillen iTunes backup vs. iCloud backup? | ballegooier | iPhone algemeen | 4 | 12-09-13 22:26 |
iPhone: 3gs Blijft hangen in DFU of Recoverymode, blijft zwart | Frenky40 | Jailbreak | 2 | 16-08-11 21:36 |
3gs blijft hangen in DFU of Recovery mode, blijft of zwartscherm staan | Frenky40 | iPhone algemeen | 4 | 16-08-11 18:09 |
iPhone blijft hangen | Willempieee | Unlock [archief] | 6 | 03-04-08 10:38 |
|
|