Geen tril of geluidssignaal bij het ontvangen van bericht discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik zit met een heel vervelend probleem. Ik krijg sinds kort op men iPhone geen melding, tril- of geluidssignaal meer bij het ontvangen van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen tril of geluidssignaal bij het ontvangen van bericht
Hallo, ik zit met een heel vervelend probleem. Ik krijg sinds kort op men iPhone geen melding, tril- of geluidssignaal meer bij het ontvangen van iMessage en sms-berichten. Ik heb al vanalles geprobeerd, maar niets die helpt. Ik heb de instellingen al gewist, berichtgevingen aangepast, heropgestart, harde reset, maar niks die helpt. Normaal gezien krijg ik ook meldingen op men Apple watch van berichten maar dat gebeurd ook niet meer. Heeft er iemand een idee? Alvast bedankt
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
niet storen functie?
|
|
|||
|
|||
Neen, ook niet. Staat allemaal uit. Het enige dat ik zelf nog zou kunnen bedenken is een bug in 10.2.1, maar dan zou ik toch de enige niet kunnen zijn. Misschien "herstellen" in iTunes , maar dat is zo'n rompslomp. Bedankt voor de reactie!
|
|
|||
|
|||
Het is opgelost. Blijkbaar lag het probleem bij men Apple watch. Apple watch uit en aangelegd en opgelost
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen geluidssignaal inkomende Whatsapp | chrisd1 | iPhone algemeen | 5 | 23-01-17 12:16 |
Geen geluidssignaal bij inkomend email of SMS | Luistervinkje | iPhone algemeen | 3 | 16-11-13 20:53 |
Geen geluid/tril bij tekstbericht | melissa89 | iPhone algemeen | 3 | 24-09-08 12:56 |
Geen tril signaal en volume instellingen | Arne2606 | iPhone algemeen | 0 | 29-11-07 18:28 |
|
|