//

Geen tril of geluidssignaal bij het ontvangen van bericht

Geen tril of geluidssignaal bij het ontvangen van bericht discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik zit met een heel vervelend probleem. Ik krijg sinds kort op men iPhone geen melding, tril- of geluidssignaal meer bij het ontvangen van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-02-17, 23:16
Danifan Danifan is offline
• iOS 12.0 beta
• 12.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2014
Berichten: 20
Standaard Geen tril of geluidssignaal bij het ontvangen van bericht

Hallo, ik zit met een heel vervelend probleem. Ik krijg sinds kort op men iPhone geen melding, tril- of geluidssignaal meer bij het ontvangen van iMessage en sms-berichten. Ik heb al vanalles geprobeerd, maar niets die helpt. Ik heb de instellingen al gewist, berichtgevingen aangepast, heropgestart, harde reset, maar niks die helpt. Normaal gezien krijg ik ook meldingen op men Apple watch van berichten maar dat gebeurd ook niet meer. Heeft er iemand een idee? Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-02-17, 01:27
Guest-20180928213307
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

niet storen functie?
  #3  
Oud 10-02-17, 02:21
Danifan Danifan is offline
• iOS 12.0 beta
• 12.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2014
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NICK666 Bekijk bericht
niet storen functie?
Neen, ook niet. Staat allemaal uit. Het enige dat ik zelf nog zou kunnen bedenken is een bug in 10.2.1, maar dan zou ik toch de enige niet kunnen zijn. Misschien "herstellen" in iTunes , maar dat is zo'n rompslomp. Bedankt voor de reactie!
  #4  
Oud 16-02-17, 23:13
Danifan Danifan is offline
• iOS 12.0 beta
• 12.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2014
Berichten: 20
Standaard

Het is opgelost. Blijkbaar lag het probleem bij men Apple watch. Apple watch uit en aangelegd en opgelost
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen geluidssignaal inkomende Whatsapp chrisd1 iPhone algemeen 5 23-01-17 12:16
Geen geluidssignaal bij inkomend email of SMS Luistervinkje iPhone algemeen 3 16-11-13 20:53
Geen geluid/tril bij tekstbericht melissa89 iPhone algemeen 3 24-09-08 12:56
Geen tril signaal en volume instellingen Arne2606 iPhone algemeen 0 29-11-07 18:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:56.