Geen geluid/tril bij tekstbericht discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds vanochtend hoor ik geen geluid of krijg ik geen tril bij een smsbericht. Alles staat gewoon aan. Mijn beltoon hoor ik wel gewoon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen geluid/tril bij tekstbericht
Hallo,
Sinds vanochtend hoor ik geen geluid of krijg ik geen tril bij een smsbericht. Alles staat gewoon aan. Mijn beltoon hoor ik wel gewoon als ik gebeld word. Kan iemand mij helpen? Groet, Melissa |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je de iPhone al eens opnieuw gestart?
|
|
|||
|
|||
Ja maar nog steeds hetzelfde probleem.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik heb hetzelfde probleem sinds enige dagen. Bij mij werkt hij echter wel opnieuw na de iphone opnieuw op te starten. Het is bij mij begonnen na een upgrade naar 2.1, maar ik zie dat jij nog op 2.0 zit. Het zal dus waarschijnlijk niets te maken hebben met de fw die er op zit. Moest je ergens de oplossing lezen, laat het dan ook hier even weten als je wil. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
Tril bij alarm uitzetten? | BadSide | iPhone algemeen | 15 | 25-10-09 19:53 |
Tekstbericht geluid | dendoor | Ringtones en Wallpapers | 11 | 03-08-09 19:24 |
Nieuw tekstbericht : eigen geluid | vanorsba | Ringtones en Wallpapers | 60 | 09-07-09 19:04 |
|
|