//

ipad moet steeds opnieuw geactiveerd worden

ipad moet steeds opnieuw geactiveerd worden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo iedereen, even een vraagje mijn zoon heeft een ipad mini3 . nu vanaf dat deze update gedaan heeft naar 10.2.1 moet deze elke dag ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-03-17, 13:22
kimvb's schermafbeelding
kimvb kimvb is offline
• iOS 10.3.3
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: oudenaarde
Berichten: 437
Standaard ipad moet steeds opnieuw geactiveerd worden

hallo iedereen,

even een vraagje mijn zoon heeft een ipad mini3 . nu vanaf dat deze update gedaan heeft naar 10.2.1 moet deze elke dag opnieuw geactiveerd worden .
hij komt dus op het wel bekende hallo scherm terecht .

iemand enig idee of help hier alleen een clean install ?

thx kim
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-03-17, 03:34
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Toestel al eens volledig uitgezet? Tis maar een idee om te doen.
Als je het toestel wil activeren enzo ben je zeker dat alles correct is ingevuld zoals je paswoord en dergelijke meer?
Is dat de laatste update of kan je terug update, dan zou ik zeggen updaten maar en duimen.
Je kan ook als dit allemaal niet gaat ook eens proberen een harde reset te doen; ik meende dat dat de homebutton en nog een andere button samen inhouden voor goeie 10 seconden, dan start de iPad volledig opnieuw op, dat duurd effe.
Je kan dat wel op het net vinden hoe dat juist moet, is zeker het proberen waard en dan zie je wel als je alles hebt ingegeven of je het nog voor hebt of niet, je zal wat moeten prutsen en doen en alle stappen ondernemen, niet leuk maar het kan niet anders, je bent niet de enige .
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad Mini moet opeens geactiveerd worden Daandanoon iPad algemeen 5 06-10-13 11:15
Apple TV: Moet steeds opnieuw thuisdeling aanzetten Faffie Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 1 03-12-12 20:02
Iphone 2 3.1.3 kan nog wel bellen maar moet opnieuw geactiveerd worden help! r-aw iPhone algemeen 10 08-04-11 04:03
iPhone: Iphone moet geactiveerd worden, een hardware unlock kan ik dan activeren? miicker Jailbreak 7 14-10-10 23:55
iPhone: iphone moet geactiveerd worden maar gaat niet via jailbreak programma's. natenextdoor Jailbreak 18 02-01-10 22:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:24.