agenda app discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Na mijn iphone 6S opnieuw te hebben ingesteld na batterij wissen door apple krijg ik geen meldingen (scherm) en geluiden wanneer een agenda punt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
agenda app
Beste,
Na mijn iphone 6S opnieuw te hebben ingesteld na batterij wissen door apple krijg ik geen meldingen (scherm) en geluiden wanneer een agenda punt eraan komt . Ik heb calendar 5 en mical als agenda's staan maar geen van beiden geeft meldingen weer, bericht geving staat voor beide apps aan, agenda geluiden staan ook aan.Ook de standaart agenda werkt niet . Ik gebruik gmail als account, ik vind dit vervelend kan iemand me helpen om dit op te lossen? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda iPhone en agenda iPad synchroniseren niet meer. | jpwg001 | iPhone Apps | 0 | 04-12-15 13:16 |
Bewerking bestaande agenda-activiteit in agenda iCal/iCloud kan ik niet accepteren | ManonJ | iCloud | 2 | 10-10-13 15:36 |
help, agenda op Ipad crashed en Icloud agenda blijft laden | VjT | iPad algemeen | 0 | 19-05-12 11:37 |
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda | kees20 | iTunes | 1 | 27-02-11 23:33 |
|
|