help, agenda op Ipad crashed en Icloud agenda blijft laden discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik sinds vanochtend het zeer irritante probleem dat mijn Ipad(3) agenda bij opstarten gelijk weer afsluit. Als ik nu in Icloud inlog en naar de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
help, agenda op Ipad crashed en Icloud agenda blijft laden
Ik sinds vanochtend het zeer irritante probleem dat mijn Ipad(3) agenda bij opstarten gelijk weer afsluit.
Als ik nu in Icloud inlog en naar de agenda ga blijft deze "activiteiten laden". verder niets het heeft waarschijnlijk te maken dat ik een MS outlook 2010 agenda item voorzien van een attachement heb verstuurd naar de Ipad. Iemand een idee hoe ik dit kan "killen"?? Ik hoor het graag. Gr, Vincent |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Synct alternatieve agenda op iPad ook via iCloud | VjT | iPad Apps | 4 | 24-03-12 15:47 |
email contacten agenda crashed | dendirk | iPhone algemeen | 0 | 18-11-11 19:15 |
agenda en iCloud | rwflink | iCloud | 2 | 28-10-11 08:47 |
merge yahoo agenda met iphone/icloud agenda | schauwers | iCloud | 0 | 23-10-11 23:48 |
externe agenda in gmail plaatsen op standaard agenda ipad | levy | iPad algemeen | 16 | 22-09-11 18:39 |
|
|