Kleine haarscheur in scherm iPhone 7 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik heb nu een half jaartje een iPhone 7 en ik merk nu net dat er een heel klein haarscheurtje in het scherm zit, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kleine haarscheur in scherm iPhone 7
Hoi, ik heb nu een half jaartje een iPhone 7 en ik merk nu net dat er een heel klein haarscheurtje in het scherm zit, ongeveer een halve centimeter groot. Het valt bijna niet op maar ik verbaas me er toch over. Je ziet het vooral bij bewegende zaken zoals fimpjes enzo. Ik heb hem nog nooit laten vallen, geen putjes krasjes helemaal niks.
Kan zoiets vanzelf ontstaan i.v.m. forcetouch? Zou zoiets onder garantie vallen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Nou zoals verwacht eigenlijk zeggen ze dat het scheurtje er niet in zat toen hij uit de verpakking kwam, wat ook wel klopt.. jammer maar helaas
|
Labels |
iphone haarscheurtje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Slecht werkende home-toets & kleine barst in scherm, volledig garantieverlies? | beyls | iPhone algemeen | 9 | 07-01-13 17:00 |
Wat is dat kleine blauwe cirkeltje boven op mijn scherm? | Ip0d | Archief | 1 | 27-03-11 15:44 |
Haarscheur gewoon doorlopen? | pjotr28 | iPhone algemeen | 3 | 10-03-11 14:14 |
Kleine haperingen bij iPhone 4 | gerwinbosscha | iPhone algemeen | 16 | 03-12-10 15:45 |
|
|