ervaringen met refurbished iPhone van Callstars? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zou een iPhone 6 willen aankopen, maar vind het te veel geld om nieuw te betalen, dus zou een refurbished iPhone in nieuwstaat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ervaringen met refurbished iPhone van Callstars?
Hallo,
Ik zou een iPhone 6 willen aankopen, maar vind het te veel geld om nieuw te betalen, dus zou een refurbished iPhone in nieuwstaat willen aankopen. Ik dacht er één te kopen bij de webshop "Callstars". Heeft iemand daar positieve of negatieve ervaringen mee? Of positieve / negatieve ervaringen met refurbished in het algemeen? Bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoi,
Heb geen ervaring met Callstars maar wel met refurbished, vorige week bij Leapp een Iphone 5S als nieuwstaat gekocht, na 1 dag gebruik al vastgelopen, heb meteen mijn aankoopbedrag terug gevraagd en heb voor €100 euro meer een nieuwe iPhone SE gekocht. Kortom geen goede ervaring |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoe weet ik waar de toestellen gereviseerd zijn, blijft een kwestie van vertouwen
|
|
|||
|
|||
Toestellen (niet alleen iPhones!) die door Apple gereviseerd zijn kan men uitsluitend via Apple verkrijgen.
|
|
||||
|
||||
hmmmm ik zag een iPhone 5C voor 73 euro inclusief abo bij mobiel.nl
Leek mij een goede deal Kan ik mooi naast mijn broodplank (iPhone 7+) gebruiken.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 refurbished of 5C | iHaveAQuestion | iPhone algemeen | 9 | 14-08-14 16:06 |
Refurbished iPhone Garantie | Tjainie | iPhone algemeen | 2 | 07-05-14 22:09 |
Refurbished iPhone 5 | iPhonegebruiker17 | iPhone algemeen | 15 | 09-07-13 10:26 |
iphone 3gs refurbished | psd | iPhone algemeen | 2 | 27-11-11 22:56 |
Refurbished iPhone 4 | adwkelly | iPhone algemeen | 9 | 31-07-11 23:26 |
|
|