Tis eigenlijk te gek voor woorden dat we moeten oppassen met een gebruiksvoorwerp :mad: Tis ook nog geen toestel van een paar tientjes :confused:
|
idd , zozie je maar dat je dus voor een naam betaald .
|
ja, ik vind het ook wel slecht voor zo'n duur toestel :confused:
|
maar ja ....je wilt em toch, maar vind niet dat je dit soort dingen voor lief moet nemen .
|
Maar met een 'tweedehands' binnenwerk?
|
Ik heb met Solid Vision en Dynafix gepraat en die zeggen beide dat het compleet nieuwe toestellen zijn :)
|
hij is helemaal "nieuw", zou anders ook niet eerlijk zijn .
|
Ik heb mijn witte iPhone 3GS nu een maand, en ik zag dus ook al haarscheurtjes. Het zijn er ongeveer 5, bij de simkaarthouder. Nu ben ik verzekerd bij Pro Assist via T-Mobile, maar ik heb ook nog gewoon garantie.
Wat voor advies geven jullie mij? De scheurtjes zijn niet heel goed zichtbaar, maar ze horen er gewoon niet te zijn! Terug met het toestel of nog afwachten of het erger wordt? (toen ik naar Pro Assist belde kwam deze vrouw een beetje laks over: "nee mevrouw, alleen als er echt veel en grote scheurtjes zitten moet u bellen." Vreemd....... |
Ik gooi het er even in hoor....weet ik veel !
MAARRRRR, kan het een gevolg zijn van een te warme phone ? Ik bedoel, IPhone heeft net als ieder ander merk enkele mankementjes, het is niet perfect. Kleine scheurtjes is vaak temperatuur, grote scheuren vaak door maatafwijking (te krap in het jasje) of vallen. Zou je dan het laatste op kunnen lossen, als het niet gemaakt wordt of kan worden, te duur is of wat dan ook, door een shell eromheen te monteren. Zeg maar een ander kleurtje of printje, maar functioneel door het de originele behuizing zeg maar 'op de plek houdt' ? Ik vind het trouwens ook wel een beetje vreemd, dat met een merk als Apple, die toch al niet zuinig doet wat design en materiaalgebruik in bijna al haar producten, deze klachten zoveel voorkomen. Ik mocht gister de IPhone van mijn buurvrouw nog even vasthouden (ik heb er zelf (nog) geen) en deze heeft ze uit België 2 weken geleden en deze heeft ook al van deze kleine scheurtjes. Teruggaan is alleen een beetje te ver. Maar wel zuur ! Het is een witte en uiteindelijk door gebruik zullen de scheurtjes vies gaan worden en dus alleen maar meer opvallen. Is dit dan een 'bezuiniging' van Apple, of komt dit probleem het meest voor bij een bepaalde provider......tja zaken zijn zaken tenslotte. Goedkopere inkoop, ander materiaalgebruik ??? Misschien zie ik wel spoken, maar zonde is het wel ! Een kleine overweging tenslotte, 'vul' de scheurtjes met bijvoorbeeld de anti-scratch middeltjes tegen krassen op je scherm. Zeg maar een soort 'turtle wax' voor je phone om te voorkomen dat de scheurtjes vol raken met vuil en stof uit je broekzak of tas (of waar je hem ook verstopt). Het werkt, maar wel tijdelijk. Bij de witte versie zal het blijven opvallen, bij de zwarte zie je het gelukkig wat minder snel. Suc6 |
Ik denk dat veel van de scheurtjes ontstaan door ruw gebruik van de iphone?Als ik fotos zie van toestellen met die scheurtjes dan zien ze eruit alsof ze vaak gevallen zijn.Ze zijn erg bekrast en worden gebruikt zonder beschermhoesje.
Misschien komt het in die van mij ook nog?maar ik ga er echt van uit dat het aan de gebruiker ligt. |
Citaat:
Het schijnt te komen door temperatuurverschillen, je iPhone wordt bijvoorbeeld snel koud met dit weer, en als je dan weer in een warme omgeving komt kan het plastic hier niet zo goed tegen. Hoesjes helpen dus ook niet. |
Citaat:
|
Ik heb een witte 3G 16 gig en zie nu ook dat er een haarscheurtje zit aan de onderkant van mijn Iphone.
Dit ziet er net zo uit als jullie hierboven beschrijven, je ziet hem goed. Alleen heb ik een vraag, ik heb hem via een ruiling gekregen, heb wel de orginele T-mobile bon erbij. Hij is aangeschaft eind april 2009. Zou ik nu naar een T-mobile winkel kunnen gaan en het laten zien, kom ik dan ook in aanmerking voor een nieuwe? Ik heb hem in een leren hoesje, dus ben er erg zuinig op. |
Citaat:
Om kort te besluiten, zo lang je garantie loopt kan je hem zo vaak binnen doen als je kan voor zulke dingen en volgens mij zelfs ook als de garantie verlopen is aangezien het om een fabrikagefout gaat (daar is levenslang garantie op als de constructeur het probleem erkend heeft, hier in België althans). |
Wat heeft het voor zin om elke keer je iPhone terug te sturen? Ik heb dat zelf ook 2x keer gedaan met mijn oude 3G, maar je komt nooit van het probleem af. Ik leer er maar gewoon mee te leven....
|
Ik ben bang dat het verder gaat en dan zit er een grote scheur in.
Kan ik zo een T-mobile winkel binnen stappen? En wat moet ik nog meer meenemen behalve mijn Iphone en bon? Citaat:
|
Alleen je iPhone en je bon.
|
Ok bedankt, zal ik morgens eens gaan kijken in de T-mobile winkel.
En als ik een nieuwe/andere krijg dan ben ik wel alles kwijt denk ik, mijn iphone is gejailbreaked, krijg ik dan ook eentje terug die gejailbreaked is? Of hoe gaat dat? |
Herstel hem dan wel een keer voordat je hem inlevert. Anders krijg je geen garantie. Jailbreaken is namelijk niet toegestaan.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:40. |