Mijne zit in een kunstof case & en touch gedeelte is ook bedekt met een extra ''folie'' tot nu toe is ie nog als nieuw! *kruist vingers*
|
Citaat:
Na 3 1/2 uur klooien zet er ongeveer 1mm ruimte tussen de rand en het nieuwe achterkantje zag er echt niet uit dus alles terug gestopt in het originele covertje maar toen was er al helemaal geen garantie meer en kon ik 280 afrekenen voor een nieuwe waar overigens maar 5 maanden garantie opzat volgens Apple... Dus als je geen originele case koopt en niet 200% zeker bent van je eigen kunnen zou ik er niet aan beginnen... |
Citaat:
Suc6 |
Citaat:
16 gig 3G en dat lijkt mij al sterk, absoluut geen 3GS!!! Zou anders helemaal te gek zijn :rolleyes: |
Verheug je nergens op! Je krijgt echt geen ander type als wat je hebt ingeleverd. Alle types 3G worden nog refurbished geleverd.
|
Heey mensen,ik ben nieuw hier en kwam dit forum tegen via google gezocht op '' Iphone behuizing scheurt''
Ik heb 28-01-2010 een abbonement genomen van T-Mobile met de Iphone 3GS 16GB White,ik heb uiteraard een verzekering erbij genomen van Pro Assist. Nou trof mij het ongeluk dat de Iphone na 3 weken uit mijn jaszak viel en het scherm compleet gebarsten was. Ik heb de verzekering gebeld en hij is opgehaald,ik had aangegeven dat het scherm gebarsten was en dat er een haarscheurtje zat aan de bovenkant naast de headsetingang. Ik vond de reparatie vrij lang duren (3 weken) en belde op over de status. Pro Assist wist me te vertellen dat het toestel gerepareerd was en dat ik een afspraak kon maken om hem thuis te laten bezorgen (goed dat ik dus zelf belde want hij was dus al even klaar) Afijn,de koerier komt het toestel brengen en tot mijn verbazig en die van de koerier zit het hele toestel rondom vol met barsten in/op het witte gedeelte. Er was ook een ''nieuw'' scherm geplaatst,ik haal de folie van het scherm en weer tot mijn verbazing zaten er krassen op het zogenaamde ''nieuwe'' scherm. De koerier vond het belachelijk en heeft meteen weer een bonnetje gemaakt en de Iphone weer mee terug genomen. Dit was op 11 Maart 2010,vanmiddag was ik het zat na een aantal keren gebeld te hebben en de boodschap te hebben gekregen : '' u word vandaag terug gebeld,u word morgen terug gebeld,sorry mevrouw maar de persoon die hierover gaat is er niet.... Ik heb een klacht ingestuurd naar claimservice op 23 Maart 2010 en ook daarna meerdere malen gebeld en ook toen kreeg ik hetzelfde riedeltje te horen..... Tot op vandaag....ik belde en vroeg hoe het ermee stond,er werd gezegd dat ie Donderdag geleverd kan worden en ik vroeg hoe het met de reparatie stond... U krijgt het toestel terug zonder dat ie gerepareerd is....ik werd woest....ik zeg en hoe staat het ervoor met mn klachtenmail van 23 MAART !! Dat wist ze niet,die persoon was morgen pas weer aanwezig (goh dat antwoord verbaasde me nou niks) Nu word het toestel Donderdag gebracht met alle barsten er nog in en nee niet 1 barste of 2 nee het hele toestel zit vol.... Pro Assist zegt op hun beurt dat het cosmetische schade is en dat dat buiten de dekking valt,ja amehoela,ik heb het toestel 3 weken mogen gebruiken en hij is opgestuurd ZONDER de barsten in de behuizing !! Het lullige is dat iedereen om me heen roept die een defecte Iphone heeft en hem opstuurt dan gewoon een nieuwe krijgt en ik zit met alleen maar gezeik...... Weet iemand wat ik hier nu mee moet ?? Ik ben ff ten einde raad en heel erg boos... PS: ik heb geen idee welke software erop staat en ook geen idee of ik nou met Mac OS X werk of Windows....maar dat is volgens mij ook niet echt van belang voor dit verhaal. |
Ik kan alleen maar zeggen: volhouden! En stuur een aangetekende klachtenbrief naar de juiste afdeling.
En misschien moet je eens kijken naar de discussie over Pro-Assist op dit forum. Daar past je verhaal eigenlijk veel beter. |
dat heb ik gelezen idd,ik wilde dit verhaal daar ook zetten maar kon het topic niet meer vinden :p
thnx voor je reply iig |
hey!! ben jij de enige echte driftbitch met de witte beemer? :o
|
Citaat:
|
ik heb nu mijn iphone weer een scheur onderin.. ik laat hem nog wel is vallen en weet niet of het hier door komt. Er zit onderin bij het oplaadpunt een scheur. Er zit ook beweging in dat het doormidden is. Van de bovenkant lijkt het op een haarscheurtje? Zit er ook beweging in haarscheurtjes?
|
Citaat:
|
De mijne is helemaal naar de *****!!! Okee, ik heb hem min 2x redelijk hard laten vallen. Maar in principe zou een telefoon daar best moeten tegen kunnen! In de zij-kant, naast mijn volume knop zit een scheur, ik kan die hele zijkant eraf halen. Bij de ingang voor de oordopjes zit een gat, daar mist gewoon een stukje "plastic". De hele behuizing zit vol met haarscheuren, niet 10 ofzo maar echt ontelbaar:P Ik denk dat geen zin meer heeft om terug te gaan naar T-mobile, die denken dat ik elke avond even met mijn hamer op de iPhone sla:P
|
Dat roept om een foto haha
|
Citaat:
|
Al een paar weken heb ik twee haar scheurtjes in de achterkant (wit) van mijn iPhone 3GS.
De iPhone heb ik gekocht bij BelCompany met verzekering Safe & Sure. Donderdag ben ik langs BelCompany geweest, en die vertelde mij dat ik via de website www.safe-sure.com mijn schade kon melden, en dat ze de iPhone 3GS aan huis kwamen ophalen. Die zelfde dag heb ik via internet de schade formulier ingevuld, en zaterdag middag kreeg ik via de post het volgende: Geachte heer, mevrouw Momberg, Naar aanleiding van de door u ingezonden stukken vragen wij uw aandacht voor het volgende, Conform artikel 6 lid 11 bestaat geen recht op vergoeding voor esthetische gebreken, zoals krassen, schrammen en deuken, voorzover deze de werking van het verzekerd object niet verhinderen, alsmede geleidelijk bederf, opgetreden als natuurlijk gevolg van de gewone werking van het apparaat (slijtage). Gezien het bovenstaande kunnen wij niet tot uitkering van het schadebedrag overgaan. In afwachting van uw bericht, verblijven wij. Hoogachtend, Conner & Davis Insurance BV Claimdesk Het ziet ernaar uit dat ik met mijn haarscheurtjes blijf zitten :S De grootste scheur is van de onderkant naar het container logo op de achterkant. Kan iemand mij vertellen wat ik nu het beste kan doen. Alvast bedankt! |
Kassa haarscheur aflevering en deze website/topic doorgeven :D
Trouwens dit valt onder de garantie dus hoef je het niet via de verzekering te spelen. Je moet terug naar Belcompany hun zijn verantwoordelijk voor de producten die ze verkopen niet Safe & Sure. Product niet degelijk moet BELCOMPANY het oplossen!!!! |
Ja bij die van mij is het probleem lastiger,die is met haarscheuren terug gekomen bij Pro Assist vandaan na het vervngen van het display :(
|
Citaat:
|
Ben zojuist langs BelCompany geweest met de brief van Safe & Sure. Na het lezen van die brief heeft hij via de telefoon contact opgenomen. Er kwam uit dat de Iphone 3GS opgestuurd kon worden. Ze gingen er naar kijken, en mochten ze constateren dat het door val schade is gekomen, wordt de iPhone 3GS niet gerepareerd.
Heb hier echter niet echt een goed gevoel bij. De iPhone 3GS is niet gevallen, maar het is tegenwoordig makkelijk gezegt dat het val schade is. Mocht dit het geval zijn, wat is de volgende stap die ik kan ondernemen? Alvast bedankt. |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:24. |