Foto's opslaan op externe HD en vervolgens verwijderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Veel te veel Foto's op mijn iPhone 6+. Hoe ze op een externe HD te zetten en vervolgens verwijderen? Bijvoorbeeld, slechts foto's van 2017 laten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto's opslaan op externe HD en vervolgens verwijderen
Veel te veel Foto's op mijn iPhone 6+. Hoe ze op een externe HD te zetten en vervolgens verwijderen? Bijvoorbeeld, slechts foto's van 2017 laten staan.
ps, het betreft 8900 foto's 😏 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
1) Externe HD aansluiten aan de Mac;
2) iPhone met Lightning kabel aansluiten aan de Mac; 3) Op de Mac Image Capture (Fotolader?) starten; 4) Gewenste foto's importeren naar de externe HD; 5) Overbodige plaatjes op de iPhone verwijderen; |
|
|||
|
|||
Zonder dank en graag gedaan. Als je nog eens een vraag hebt dan roep je maar.
|
|
|||
|
|||
Wat wil je hij is nog bezig . Het zijn 8900 foto's en om die een voor een te beoordelen is TS wel een stief kwartiertje bezig.
Antwoord eind mei denk ik . 2019 |
|
||||
|
||||
Voor een Microsoft laptop:
Sluit je iPhone aan op een laptop en open de foto map. Ctrl + A (alles selecteren) Ctrl + X (knippen) Ga na je mapje op laptop waar je de foto's wilt plakken druk op Ctrl + V (plakken)
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Foto's naar externe harde schijf: problemen | Mary | Desktop-applicaties | 7 | 17-01-17 14:23 |
opslaan van foto's | Franky1234 | iPhone Apps | 4 | 13-12-16 11:55 |
Hipstamatic foto's opslaan in Foto's? | MB75 | iPhone Apps | 1 | 21-10-12 12:12 |
Foto's opslaan | Franky1234 | iPhone algemeen | 1 | 12-08-12 17:22 |
|
|