Welke Bluetooth klasse / class zijn de iPhone 6, 6S en 7 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik wil graag weten wat de bluetooth class / klasse is van de iPhone6, 6s en 7. Ik heb een bluetooth headset nodig die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Welke Bluetooth klasse / class zijn de iPhone 6, 6S en 7
Hi,
Ik wil graag weten wat de bluetooth class / klasse is van de iPhone6, 6s en 7. Ik heb een bluetooth headset nodig die tot ongeveer 30m werkt. Motorla heeft zo'n headset, bluetooth class 1 wat er voor zorgt dat deze tot 45m werkt. Ik moet dan wel zeker weten dat mijn iPhones ook class 1 zijn. En het bijzondere is dat ik dit nergens op internet kan vinden. Wie kan mij helpen? Groet Conrad |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hi,
Dat was idd het enige antwoord wat ik kon vinden. Maar dat is 1 persoon, 1 bericht en niet eens iemand van apple zelf. 1 bron lijkt mij nog geen bron. De motorola headset die ik wil kopen kost 145 euro. Dus ik wil wel heel zeker weten dat het werkt ;-) Dus als jij nog meer bronnen hebt dan hoor ik het graag. groet Conrad |
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes verder met de zoektocht. |
|
|||
|
|||
Om je een financiële kater te besparen zal ik je op weg helpen:
1) Ga naar de website van iFixit en zoek bijvoorbeeld de "teardown" van de iPhone 7; 2) In de "teardown" kom je bij een bepaalde stap de Wi-Fi/Bluetooth radiochip tegen. Dat is een muRata chip; 3) Ga naar de website van muRata en zoek de specificaties van de specifieke radiochip. Bij de specs staat ook de Bluetooth klasse; Nogmaals succes gewenst. |
Labels |
bluetooth, class, iphone, klasse, specificaties |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke zijn de leukste iphone games? | kriss | iPhone Games | 1 | 14-10-10 18:06 |
Welke methodes zijn er en welke is het meest geschikt voor mij ? | ArB | Unlock [archief] | 322 | 07-12-08 22:01 |
|
|