//

iPhone 6 batterij vervangen.

iPhone 6 batterij vervangen. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iPhonefanaten, De batterij van mijn iPhone 6 is het na ongeveer twee jaar nu echt aan het begeven. Gisteren heb ik mijn iPhone nog ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-05-17, 09:17
Regen Regen is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Leiden
Berichten: 26
Arrow iPhone 6 batterij vervangen.

Beste iPhonefanaten,

De batterij van mijn iPhone 6 is het na ongeveer twee jaar nu echt aan het begeven. Gisteren heb ik mijn iPhone nog eens gereset met de hoop dat door een softwarefout de batterijduur zo slecht was, maar helaas de batterij gaat alleen maar sneller leeg.
Ik zie daadwerkelijk de percentages aftellen als ik knipper met mijn ogen.
Voor de rest ben ik nog helemaal tevreden met mijn iPhone en vind het daarom ook zonde om een nieuwe aan te schaffen.

Graag zou ik daarom ook mijn batterij (zelf) willen vervangen. Maar wil hierbij wel jullie advies.
Ik heb namelijk verschillende sites gezien waarin batterijen worden aangeboden voor de iPhone (bijvoorbeeld https://www.gsmpunt.nl en http://www.fixjeiphone.nl/) maar op welke site kan ik nou het beste een nieuwe batterij bestellen?

Hebben mensen hier ervaring mee?

Alvast bedankt!


Groeten,
Guido

PS. of kan ik het beter bij een officiële Apple Store laten doen?

Laatst gewijzigd door Regen; 02-05-17 om 09:33.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-05-17, 09:46
harmjan harmjan is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 129
Standaard

Zelf doen is altijd goedkoper, maar heb je hier wel eens op gegoogeld bij wie het niet goed ging. Dan is het opeens een hele dure grap succes verder
  #3  
Oud 06-05-17, 17:23
SeFix SeFix is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 83
Standaard

zelf vervangen is heel makkelijk. volg gewoon een youtube video. ik heb zelf op phonegigant.nl besteld was prima. Je kan ook op aliexpress bestellen, het is allemaal het zelfde
  #4  
Oud 07-05-17, 09:57
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

let wel op dat je de batterij niet beschadigd of te ver doorbuigt met eruit halen dan vliegen ze in brand als de batterij te vast zit even met een föhn warm maken aan de achterkant kijk even of ifixit staat een goede beschrijving
  #5  
Oud 08-05-17, 15:26
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Als je zegt na ongeveer 2 jaar . . is dat na 2 jaar of er voor? Binnen de twee jaar kan je nog garantie hebben als de batterij echt slecht is.
En wil je zekerheid (en heb je een paar tientjes meer er/daar voor over) dan laat je het Apple doen. De prijs daarvoor staat op de apple site (iets boven de 100 euro dacht ik)
Reageren

Labels
accu, batterij, iphone, iphone 6, vervangen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vervangen batterij iPhone 4S iKnidreeg iPhone accessoires en onderdelen 1 26-11-14 09:42
iPhone 5 batterij vervangen Jovano iPhone accessoires en onderdelen 2 28-03-14 17:44
batterij connector iphone 4 vervangen doubleg iPhone accessoires en onderdelen 9 15-04-12 22:17
Iphone 3G batterij vervangen bluecola iPhone algemeen 5 30-12-10 21:50
Vervangen batterij Iphone 3g 16g landen1970 iPhone algemeen 3 22-12-10 19:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:06.