Telefoonnummer behoud van sim naar nanosim discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik wil een iphone gaan aanschaffen. Daarbij zou ik graag mijn nummer van een oude samsung prepaid overzetten naar de iphone. Echter is de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Telefoonnummer behoud van sim naar nanosim
Hallo,
Ik wil een iphone gaan aanschaffen. Daarbij zou ik graag mijn nummer van een oude samsung prepaid overzetten naar de iphone. Echter is de samsung heeft geen nanosim. Hoe kan ik toch mijn nummer behouden? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nieuwe SIM gaan halen bij de provider. Moderne SIM-kaarten hebben de drie form factors: mini, micro en nano. Slimmeriken gaan nu zeggen dat je de oude SIM ook kan knippen om een paar centjes te besparen. Maar dat geknip kan soms ook mislukken en dan moet je toch weer een nieuwe SIM gaan halen.
|
|
|||
|
|||
Dus de provider kan het oude nummer overzetten op de nanosim?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ok! Ga ik maar eens naar voda...
Bedankt. |
|
|||
|
|||
Bij Vodafone gewoon even naar de winkel gaan. Online een andere simkaart kopen kostte me destijds 20 euro. In de winkel kreeg in zo gratis een andere mee. Serivice heet dat.
Zelf zitten prutsen met kleiner maken etc moet je niet eens meer aan beginnen. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Je kan het kaartje ook laten verknippen.
Dat heb ik gedaan bij de Mediamarkt en kan zodoende mijn simkaart behouden
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
je telefoon nr kan op eender welke simkaart overgezet worden maar bij sommige providers moet je er voor betalen bij mobile vikings heeft het 5 euro gekost
|
|
|||
|
|||
Ik ben effe naar vodkafoon gegaan. Zonder probleem en voor nop overgezet naar een nanosim. Iphone 7 gekocht en klaar.
|
|
|||
|
|||
Zoals ik al zei. dat is in vodafone (en telfort) de beste manier.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Zoeken naar telefoonnummer | ruffian | iPhone algemeen | 8 | 28-01-18 19:50 |
SIM-kaart Telfort verknippen naar NanoSIM | basvlug | iPhone algemeen | 37 | 27-12-13 14:56 |
telefoonnummer van Iphone overzetten naar pc | desageda | iTunes | 6 | 18-11-10 15:23 |
iPhone: 3GS 3.01 naar 3.1.2 met behoud van JB. | kozok | Jailbreak | 9 | 22-10-09 01:44 |
Telefoonnummer notatie na upgrade naar 3.0 | Milkshake | iPhone algemeen | 2 | 30-06-09 13:01 |
|
|