telefoonnummer van Iphone overzetten naar pc discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogelijk om de telefoonnummers van de Iphone 3GS over te zetten naar de pc? Zoja, hoe kan men dit doen? Kunnen de telefoonnummer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
telefoonnummer van Iphone overzetten naar pc
Is het mogelijk om de telefoonnummers van de Iphone 3GS over te zetten naar de pc? Zoja, hoe kan men dit doen?
Kunnen de telefoonnummer ook gekopieerd worden naar de SIM kaart? Bedankt voor jullie antwoord. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kan door te synchroniseren.
https://forum.iculture.nl/f28/i...tml#post552746 gebruik ff de zoekfunctie van dit forum of Google. Is al veel over geschreven. |
|
||||
|
||||
Via Outlook kan het bijvoorbeeld...
|
|
|||
|
|||
Je kunt in iTunes aangeven waarmee je wilt syncen. Als je het met outlook doet heb je bij de laatste versies van iTunes dat het mis gaat met agenda enz.
Als je alleen de tel. nr. wilt doen neem dan het windows adressenboek. Dan hou je de agenda er buiten. Kopieeren van telefoon naar simkaart kan bij de iPhone niet. Of je moet een speciaal proggie hebben. |
|
|||
|
|||
Tja dan rest de vraag......... wat als je geen outlook of windows adressenboek hebt? Ik moet mijn toestel opsturen maar ja.... wil niet al mijn contacten kwijt zijn. Wat kan ik doen zonder 300 contacten handmatig te moeten noteren en straks weer toe te moeten voegen?
|
|
||||
|
||||
Mocht je over willen gaan tot een jailbreak, SIManager is dan een optie!
|
|||
|
|||
Heb alles maar in excel gezet. Morgen even de iphone opsturen en hopen dat ie snel terug is!
|
Labels |
sim-kaart, telefoonnummers |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: fotos van iphone naar pc overzetten | pvandebroucke | Muziek, foto & video | 1 | 30-03-11 20:09 |
overzetten navigon van PC naar iphone 4 | awannl | iTunes | 2 | 21-12-10 02:06 |
Navigon overzetten van iPhone 3G naar 4 | Machael | iTunes | 6 | 22-11-10 21:49 |
|
|