Telefoonnummers op computer zetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe kan ik al mijn telefoonnummers van mijn iphone op computer zetten of op een nieuwe iphone zetten...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Telefoonnummers op computer zetten
Hoe kan ik al mijn telefoonnummers van mijn iphone op computer zetten of op een nieuwe iphone zetten
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Door te synchroniseren.
Met alle respect, maar als je hier al een topic voor moet aanmaken... Misschien is het handig je ff in te lezen in de verschillende wiki's en tips die hier op de site te vinden zijn |
|
|||
|
|||
Ik zelf heb Windows 7 op mijn pc.. Daarin staat bij mijn documenten een mapje genaamd contactpersonen.
Als ik synchroniseer komen daar automatisch mn contactpersonen in te staan.. Weet alleen niet of dit op XP werkt (meen dat dat met outlook moet). |
|
|||
|
|||
In xp kan het ook. Hoeft niet via outlook. Je kunt ook het adresboek selecteren dat onder bureauacc. staat.
|
|
|||
|
|||
telefoonnummers van iphone naar pc, hoe werkt dat...!!? is veel over geschreven...., maar waar staat dat dan..??
|
|
||||
|
||||
Heb je er geen speciale applicatie voor? Sorry ik heb een Mac en ik weet dat je daar een speciale app voor hebt namelijk Adresboek
|
|
|||
|
|||
Ik heb het via phonecopy gedaan. Is een app in de store.
Van iphone naar iphone is het makkelijkst: eerst je gegevens uploaden naar Phonecopy, vervolgens op de nieuwe iphone weer synchen. Je kunt dit ook doen met andere merken telefoons. Op de site staat precies vermeld hoe het werkt (en het werkt!) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: fotos op computer zetten lukt niet | rubenowns | Muziek, foto & video | 9 | 30-06-11 04:26 |
flimpjes vanaf iPhone op computer zetten | Nax | Muziek, foto & video | 3 | 24-04-11 22:01 |
Apps op de computer zetten | Jens123 | iTunes | 4 | 09-04-11 13:45 |
Hoe kan ik mijn oude telefoonnummers in mijn iphone zetten | michel1984 | Archief | 1 | 20-02-08 12:34 |
|
|