Iphone maakt een raar geluid ook zonder activiteit. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Als ik mijn oor tegen de achterkant van mij iPhone leg dan hoor ik een onophoudend zacht piepend, ratelend geluid. Dit gebeurt ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone maakt een raar geluid ook zonder activiteit.
Hallo allemaal,
Als ik mijn oor tegen de achterkant van mij iPhone leg dan hoor ik een onophoudend zacht piepend, ratelend geluid. Dit gebeurt ook als ik mijn iphone uit heb en er geen taken op de achtergrond aanwezig zijn. Nu is mijn batterijduur ook heel slecht. zou dit een verband kunnen hebben of hebben alle iphone's dit geluid? Ik heb dit al gezocht op google maar heb wel soortgelijke topics kunnen vinden maar geen precieze omschrijving als ik heb. het gaat om een iphone 5s 16 gb alvast bedankt! Laatst gewijzigd door roydzn; 09-05-17 om 17:38. Reden: nuancering |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
In de iphone 5S zit geen bewegende (met uitzondering van de trilmotor) of draaiende onderdelen in, lijkt mij sterk dat het geluid wordt veroorzaakt door het moederbord of door een batterij, is het niet je speaker wat dit geluid veroorzaakt?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nee ik ben er 100% zeker van dat het niet mijn speaker is. Het is de achterkant van mijn telefoon. Het is ook geen constant geluid dus het lijkt me niet heel goed. Heb een net nieuwe batterij en om de 2 minuten is er wel een procent af Ik hoor graag van je |
|
||||
|
||||
iphone ooit met water of zo in contact geweest ? of neem je hem mee de badkamer op ? kijk eens naar de vochtsensors aan de binnenkant van je iphone zijn die nog wit ?
|
Labels |
geluid, iphone 5s, raar geluid |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 5C homebutton raar geluid | martijn2308 | iPhone algemeen | 0 | 04-11-13 16:30 |
Iphone maakt raar geluid, openmaken? | blubber13 | iPhone algemeen | 12 | 31-08-13 16:02 |
Home knop iPhone 5 maakt raar geluid als ik hem gewoon aanraak | iPhoneLab9 | iPhone algemeen | 6 | 16-06-13 12:51 |
raar tikkend geluid | dani3lb0s | iPhone algemeen | 19 | 27-04-10 16:59 |
Muziek: raar geluid (muziek) | strooyer | Muziek, foto & video | 2 | 10-12-08 00:31 |
|
|