//

Iphone maakt een raar geluid ook zonder activiteit.

Iphone maakt een raar geluid ook zonder activiteit. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Als ik mijn oor tegen de achterkant van mij iPhone leg dan hoor ik een onophoudend zacht piepend, ratelend geluid. Dit gebeurt ook ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-05-17, 16:34
roydzn roydzn is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2017
Berichten: 2
Exclamation Iphone maakt een raar geluid ook zonder activiteit.

Hallo allemaal,

Als ik mijn oor tegen de achterkant van mij iPhone leg dan hoor ik een onophoudend zacht piepend, ratelend geluid. Dit gebeurt ook als ik mijn iphone uit heb en er geen taken op de achtergrond aanwezig zijn. Nu is mijn batterijduur ook heel slecht. zou dit een verband kunnen hebben of hebben alle iphone's dit geluid? Ik heb dit al gezocht op google maar heb wel soortgelijke topics kunnen vinden maar geen precieze omschrijving als ik heb.

het gaat om een iphone 5s 16 gb

alvast bedankt!

Laatst gewijzigd door roydzn; 09-05-17 om 16:38. Reden: nuancering
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-05-17, 12:47
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

In de iphone 5S zit geen bewegende (met uitzondering van de trilmotor) of draaiende onderdelen in, lijkt mij sterk dat het geluid wordt veroorzaakt door het moederbord of door een batterij, is het niet je speaker wat dit geluid veroorzaakt?
  #3  
Oud 10-05-17, 17:19
roydzn roydzn is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2017
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door faire4u Bekijk bericht
In de iphone 5S zit geen bewegende (met uitzondering van de trilmotor) of draaiende onderdelen in, lijkt mij sterk dat het geluid wordt veroorzaakt door het moederbord of door een batterij, is het niet je speaker wat dit geluid veroorzaakt?
Bedankt voor je reactie,

Nee ik ben er 100% zeker van dat het niet mijn speaker is. Het is de achterkant van mijn telefoon. Het is ook geen constant geluid dus het lijkt me niet heel goed. Heb een net nieuwe batterij en om de 2 minuten is er wel een procent af



Ik hoor graag van je
  #4  
Oud 10-05-17, 18:29
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

iphone ooit met water of zo in contact geweest ? of neem je hem mee de badkamer op ? kijk eens naar de vochtsensors aan de binnenkant van je iphone zijn die nog wit ?
Reageren

Labels
geluid, iphone 5s, raar geluid



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 5C homebutton raar geluid martijn2308 iPhone algemeen 0 04-11-13 15:30
Iphone maakt raar geluid, openmaken? blubber13 iPhone algemeen 12 31-08-13 15:02
Home knop iPhone 5 maakt raar geluid als ik hem gewoon aanraak iPhoneLab9 iPhone algemeen 6 16-06-13 11:51
raar tikkend geluid dani3lb0s iPhone algemeen 19 27-04-10 15:59
Muziek: raar geluid (muziek) strooyer Muziek, foto & video 2 09-12-08 23:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:25.