32 bit games worden niet meer ondersteund :( discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al sinds 2009 een iPhone Daarbij een hoop games gekocht. Omdat al mijn iPhone's hiervoor 16GB waren kon ik veel games niet spelen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
32 bit games worden niet meer ondersteund :(
Ik heb al sinds 2009 een iPhone
Daarbij een hoop games gekocht. Omdat al mijn iPhone's hiervoor 16GB waren kon ik veel games niet spelen i.v.m. ruimte gebrek Nu heb ik eindelijk een iPhone gekocht met 128GB kan ik mijn oude gekochte games niet meer spelen bij de volgende update . Is het zo moeilijk om dit te ondersteunen? Ik begrijp dat het oude meuk is... maar ik baal hier ontzettend van.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Welke games zijn dit? Er zijn recentelijk nog een aantal games geüpdatet, zoals de complete GTA trilogie, zodat ze compatibel zijn met 64-bit.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
- Dead Space - Dragon's Lair - Yes iCam (geen game maar cam app) - G1awakening - Zombie - ActieOpHetDak - PoP: WW - Horn - Prince Retro - Castle - Eyes - Infinity Blade - NinJump DX - SF IV - Gangstar Rio - Resident Evil 4 - iClean (geen game wel handige app) - N.O.V.A. 3 - X-Men - F1 2011 GAMES - iBeer ( ook geen game maar wel leuke app) - Iron Man 3 Behoorlijk wat aan mijn kant |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar helaas zal de meerderheid van de schapen wel weer gaan zeuren dat Apple de boosdoener is. |
|
|||
|
|||
Voor diegenen die geïnteresseerd zijn in de feiten (en niet in het pseudo-intellectueel gebazel van sommige zogenaamde IeSeiTei-ers):
About 64-Bit Cocoa Touch Apps https://developer.apple.com/library/...roduction.html #RealFacts |
|
|||
|
|||
Heel kort door de bocht (als ik het goed lees) hebben de ontwikkelaars al sinds iOS7 de mogelijkheid om zowel 32 als 64 bit mee te compileren in de apps.
Veel app ontwikkelaars zijn te lui geweest om dat te doen en nu komt er (eindelijk) een opschoningsslag aan. Als een ontwikkelaar dus geen interesse meer heeft in oude apps te updaten, dan wordt deze nu achtergelaten. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Help! Iphone sim kaart wordt niet meer ondersteund | Carima1983 | iPhone algemeen | 9 | 21-01-12 17:03 |
iphone 3gs laadt niet meer op aan imac: 'opladen niet ondersteund door dit accessoire | mputman | iPhone algemeen | 6 | 28-09-11 18:48 |
Accessoires die niet door iPhone worden ondersteund? | imaikel | iPhone accessoires en onderdelen | 13 | 28-12-09 14:30 |
iPhone 3G: Welke simkaarten worden ondersteund door Rebe SIM? | UZW | Unlock | 6 | 31-03-09 11:58 |
|
|