Welke simkaarten worden ondersteund door Rebe SIM? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Zou iedereen die een Rebel SIM gebruikt hier kunnen posten welke ervaringen met welke simkaart er zijn? Dit zal veel mensen helpen een keuze te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Welke simkaarten worden ondersteund door Rebe SIM?
Zou iedereen die een Rebel SIM gebruikt hier kunnen posten welke ervaringen met welke simkaart er zijn?
Dit zal veel mensen helpen een keuze te maken bij de aanschaf. iPhone versie: ................... Rebel firmware: .................. Sim kaart operator:............... Soort simkaart (abo/prepaid):............. Ervaringen: ............................ |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Eerlijk gezegd vermoed ik toch ook enig eigen belang: klik.
|
|||
|
|||
iPhone versie: Iphone 3G firmware 2.2.1 5h11 2.30.03
Rebel firmware: Laatste Sim kaart operator: KPN Soort simkaart (abo/prepaid):Abbo Ervaringen: In het buitenland heb ik helemaal geen service en om uberhaubt verbinding te krijgen is het veel pielen met het kaartje! |
|
||||
|
||||
iPhone versie: 2.2.1
Rebel firmware: laatste Sim kaart operator: Simpleo (SFR) Soort simkaart (abo/prepaid): Abo |
|
|||
|
|||
Deze week krijg ik ook mijn gelockte iphone binnen. Ben dus ook erg benieuwd naar of voor mij een rebelsim een goede optie is. Heb een debitel/kpn abbonoment.
|
|
|||
|
|||
iPhone versie: iPhone 3G firmware 2.2.1 02.30.03
Rebel firmware: Laatste Sim kaart operator: Proximus Soort simkaart (abo/prepaid): abo Ervaringen: Werkt heel goed maar als ik bv in een gebouw ga en dan terug buiten kom komt er ineens Geen Service te staan, en dan moet ik mijn simkaart in oude gsm steken om terug netwerk te krijgen, dit is best wel vervelend. |
|
|||
|
|||
iPhone versie: Iphone 3G firmware 2.2.1 5h11 2.30.03
Rebel firmware: V61i Sim kaart operator: KPN Soort simkaart (abo/prepaid):Abonnement Drama om op het KPN netwerk te komen. Heb wel een "stappenplan" nu waarbij ik de meeste kans op netwerk heb maar zodra deze maar even wegvalt krijg ik hem niet meer terug zonder alles opnieuw te doen. Begin inmiddels de iPhone al aardig zat te worden. Als ik dit van tevoren had geweten was ik er nooit aan begonnen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Sim kaart niet ondersteund | BertenFocus | Unlock | 0 | 30-11-10 18:59 |
SIM-kaart wordt niet ondersteund | mich@ | iPhone algemeen | 0 | 12-10-10 22:22 |
SIM-kaart wordt niet ondersteund | chrisholman | iPhone algemeen | 200 | 05-10-10 21:59 |
Accessoires die niet door iPhone worden ondersteund? | imaikel | iPhone accessoires en onderdelen | 13 | 28-12-09 14:30 |
sim word niet ondersteund | DonCastellano | Archief | 1 | 02-07-09 23:29 |
|
|