Mijn Iphone 7 haalt mail niet automatisch op, Ook mijn Ipad 4 heeft problemen. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Mede forumleden, Ik zit sinds ik bij KPN ben met een probleem: Mijn Iphone 7 & mijn Ipad 4 halen hun mails niet meer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn Iphone 7 haalt mail niet automatisch op, Ook mijn Ipad 4 heeft problemen.
Hallo Mede forumleden,
Ik zit sinds ik bij KPN ben met een probleem: Mijn Iphone 7 & mijn Ipad 4 halen hun mails niet meer automatisch op. Ik moet er wel even bij zeggen dat ik 5 E-mailadressen heb, geen 1 krijgt dus automatisch hun mail binnen. Alleen als ik de app open. Ook zegt mijn Ipad 4 dat hij de mails (die ik weg wil gooien), niet in de prullenmand kan verplaatsen. Wat is de oplossing? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone haalt niet alle mail op. | Ingridhaaiftook | iPhone algemeen | 8 | 30-05-12 20:42 |
niet automatisch ophalen mail bij openen mail-app | blaugrana | iPhone Apps | 4 | 26-11-09 17:06 |
Mail haalt hij niet automatisch op | greenbeauty | iPhone algemeen | 5 | 08-08-09 14:10 |
Haalt niet automaisch mail op bij 2.1 | Helly | iPhone algemeen | 23 | 26-10-08 09:20 |
iPhone haalt niet automatisch mail op | Thisnameistaken | iPhone algemeen | 1 | 09-09-08 13:28 |
|
|