Bel button is weg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Onderaan de iPhone heb ik altijd 4 buttons gehad Bellen, Safari,Mail en Muziek. Nu heb ik er nog maar drie. De bel button is verdwenen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bel button is weg
Onderaan de iPhone heb ik altijd 4 buttons gehad
Bellen, Safari,Mail en Muziek. Nu heb ik er nog maar drie. De bel button is verdwenen en kan dus niet meer bellen. Hoe krijg ik die weer terug? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
kijk maar eens in je mappen op je scherm. Waarschijnlijk is hij daar heen verplaatst.
|
|
|||
|
|||
Ik heb geen mappen op mijn scherm, alleen maar buttons
|
|
|||
|
|||
en met je zoekfunctie op telefoon zoeken?
|
|
|||
|
|||
ik gebruik de zoekfunctie nooit. Hoe doe je dat?
|
|
|||
|
|||
In je beginscherm naar beneden swipen. Dan krijg je een zoekbalk (vergrootglas) en daar typ je "telefoon".
Hij moet ergens op je iPhone staan want die knop kan je namelijk niet verwijderen. Probeer anders eens een soft reset 10 seconden home- en lockknop indrukken tot je het apple-logo ziet |
|
|||
|
|||
Ik heb hem gevonden. Hij stond gewoon op een blanko scherm.
heel erg bedankt voor de tips. Ik heb trouwens geen zoekfunctie in de swipe schermen, naar beneden alleen vandaag en berichtgeving, naar boven alleen vliegtuigstand, Wi-Fi, bluetooth, niet storen en staande richting vergrendelen. Onderaan dit scherm alleen, de lamp, timer, calulator en camera. |
|
|||
|
|||
probleem opgelost. Dat is het belangrijkste!!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
OK, ja dat werkt. heel erg bedankt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Lock button fungeert als Home button | Basdm | iPhone algemeen | 4 | 01-02-14 00:17 |
Wi-Fi button grijs en mobiele data netwerk button verdwenen | krisblok | iPhone algemeen | 0 | 21-11-12 21:00 |
Button-Set | iMidas | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 12-01-11 20:37 |
button | raaijkeweske | iPhone Apps | 56 | 11-09-09 19:09 |
|
|