Verbind niet op Free Wifi Hotspots discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb het volgende probleem waar ik niet achter kant komen: Als ik naar mijn wifi instellingen ga, en naar een free wifi verbinding ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verbind niet op Free Wi-Fi Hotspots
Hallo,
Ik heb het volgende probleem waar ik niet achter kant komen: Als ik naar mijn Wi-Fi instellingen ga, en naar een free Wi-Fi verbinding ga krijg ik het volgende te staan "Beveiligingsadvies" maar hij verbind niet op Wi-Fi ondanks dit wel zo lijkt. Normaal hoor je dan een popup te krijgen, of als je Safari opent een welkomsscherm van de winkel/hotel/enz die je moet accepteren. Vervolgens heb je een bepaalde tijd toegang op het netwerk van het bedrijf. Als ik dit test op de Oneplus 5 (Android) dan zie ik dus dat hij direct verbind, popup opent en ik zit op het netwerk. Iemand enige idee waar de iPhone 7 Plus de fout maakt, of wat ik anders moet doen? Alvast bedankt! Gr, Marco |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand die mij opweg kan helpen?
|
|
||||
|
||||
Probeer de volgende keer dat je geen verbinding krijgt dit eens: NeverSSL - helping you get online
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 5c verbind niet met bepaald Wi-Fi | LucaToni | Wi-Fi | 7 | 27-08-15 21:22 |
Wi-Fi verbind niet meer op iPhone 5 (iOS 8.0.2) | MBoxma | Wi-Fi | 9 | 09-10-14 13:41 |
ATV2 verbind niet met Wi-Fi?! | berry | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 9 | 13-12-12 14:17 |
iPad verbind niet met Wi-Fi terwijl laptop en iPhone verbonden zijn | mbonly | iPad algemeen | 2 | 29-09-12 19:35 |
|
|