Kan mobiele data niet afzonderlijk in-/uitschakelen voor apps discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 6s met een software die up to date is, maar het is al enige tijd niet meer mogelijk om mobiele data ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan mobiele data niet afzonderlijk in-/uitschakelen voor apps
Ik heb een iPhone 6s met een software die up to date is, maar het is al enige tijd niet meer mogelijk om mobiele data afzonderlijk in- en uit te schaken voor m'n apps. Ik zie via Instellingen > Mobiele netwerk alleen Facetime en wallet. Iemand enig idee hoe ik het wel mogelijk maak alle apps hier te zien?:-(
Laatst gewijzigd door azizamessi; 05-07-17 om 21:03. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De TS heeft het bericht gewijzigd. Mijn oorspronkelijk antwoord is niet meer relevant.
Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 05-07-17 om 21:17. |
|
|||
|
|||
"Sta wijzigingen toe"..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mobiele data niet meer uit/aanzetten voor apps | Nieuwsgierigaagje | iPhone algemeen | 3 | 15-07-16 11:42 |
Mobiele datanetwerk uitschakelen voor apps na ios9 | Caro1978 | iPhone algemeen | 10 | 02-10-15 23:21 |
uitschakelen mobiele data per app | jwmail2007 | iPhone algemeen | 1 | 16-09-13 17:27 |
Data alleen via mobiele data en niet via Wi-Fi | Micht | iPhone algemeen | 2 | 29-09-12 22:21 |
|
|