Foto's overzetten van iphone 7 via windows 7 verkenner mogelijk? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat ik héél graag wil weten of ik (net zoals ik nu doe met mijn huidige iphone 4s) fotos kan overzetten door een iphone 7 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto's overzetten van iphone 7 via windows 7 verkenner mogelijk?
Wat ik héél graag wil weten of ik (net zoals ik nu doe met mijn huidige iphone 4s) fotos kan overzetten door een iphone 7 aan mijn windows 7 pc te koppelen, via de windows verkenner te navigeren naar het mapje DCIM op de iphone 7 en dan gewoon via drag en drop alle foto's ineens over te zetten naar mijn pc.
Kan dit en werkt dit? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Een 6s met iOS 10 geeft ionderdaad gewoon een folder DCIM met daaronder de verschillende foto folders (waar je meteen geen zak meer in terug kan vinden )
|
|
|||
|
|||
iphone 7
Dank alvast voor alle antwoorden maar is er iemand die dit al getest heeft of dit even wil testen met een iphone 7? Ik ga er namelijk niet zomaar vanuit dat als het met een iphone 6 kan dat het ook met een 7 kan.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En waarom zou iemand met een iPhone 7 dat moeten "testen"? Dat kan je toch zelf doen met jouw iPhone 7. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's verwijderen via Windows Verkenner, een goed idee? | Vic55 | iPhone algemeen | 2 | 16-01-17 21:52 |
Foto: Foto's kwijt na verplaatsen via Windows verkenner | TineK | Muziek, foto & video | 5 | 16-01-14 14:46 |
Overzetten foto's Iphone 5 naar Windows 7 | paul45 | iPhone algemeen | 2 | 21-10-12 15:35 |
Windows: files overzetten via windows verkenner | nineyard | Desktop-applicaties | 14 | 26-05-11 22:58 |
Foto: Foto's overzetten van Windows naar Iphone | !Wout | Muziek, foto & video | 5 | 07-05-08 14:58 |
|
|