iPhone scherm verkleurd door hitte discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey hoi, Mijn iPhone 5s van 2 jaar heeft altijd al problemen gehad met bellen. Hij word daarbij namelijk altijd heet op het stukje waar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone scherm verkleurd door hitte
Hey hoi,
Mijn iPhone 5s van 2 jaar heeft altijd al problemen gehad met bellen. Hij word daarbij namelijk altijd heet op het stukje waar de front cam zit. Ik bel nooit veel/lang dus dit was nooit een punt geweest. Had ik net een telefoongesprek van 40 minuten, telefoon steeds van mijn oor vandaan gehouden ivm de hitte , zie ik plots dat de rechterkant van mijn scherm een witte waas er over heeft.... Weet iemand wat er aan de hand is? Alvast bedankt!! Groetjes Richelle |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
hitte, iphone 5s 16gb, scherm, waas |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verticale streep door het scherm, iPhone 5 | tommyb24 | iPhone algemeen | 4 | 26-06-16 00:46 |
Barst na Iphone 10 min blootstellen aan hitte. | nina023 | iPhone algemeen | 12 | 10-09-09 09:18 |
Ervaringen op vakantie? Problemen met hitte? | Ciao | iPhone Navigatie | 0 | 09-08-09 16:27 |
Witte iPhone 3G verkleurd | pietpukkel | iPhone algemeen | 6 | 09-10-08 17:51 |
|
|