Geen 2 factor authentication code discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik vanaf een andere locatie in mijn icloud inlog dan vraagt hij om de 2 factor authentication. Maar ik krijg die code niet te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Geen 2 factor authentication code
Als ik vanaf een andere locatie in mijn icloud inlog dan vraagt hij om de 2 factor authentication. Maar ik krijg die code niet te zien op mijn iPhone. Hij komt wel op mijn iPad binnen. Maar die is niet altijd binnen handbereik.
Ik laat dan altijd een sms sturen met de code naar mijn iPhone, maar dat is een stuk omslachtiger. Weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn en hoe ik dit kan oplossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het "probleem" is dat de iPad een vertrouwd apparaat is dat online is. Zet de iPad uit dan is het "probleem" opgelost. Alternatief kan je de iPad ook verwijderen uit iCloud als vertrouwd apparaat.
|
|
|||
|
|||
Ik zou de iPad niet verwijderen, dan krijg je geen codes meer binnen buiten de SMS
Wél kun je ook je iPhone bevestigen als vertrouwd apparaat. Dat doe je door te gaan naar de instellingen, je naam bovenin, en dan wachtwoord en beveiliging. Geef je wachtwoord op en klaar is kees. Vanaf nu komen de codes ook binnen op je iPhone. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch geen code invoeren | Cipolini | iPhone algemeen | 1 | 29-08-14 22:42 |
heb zo geen zin in een error code... | hansIphone3g | iPhone algemeen | 5 | 18-09-11 17:53 |
XML Parsen: geen html code | renssies | Ontwikkelen voor iOS | 0 | 13-10-10 15:02 |
Cydia authentication error | eddzzz | Jailbreak apps en thema's | 1 | 16-01-10 18:32 |
HELP...PDP authentication failure | sancaman | Archief | 3 | 04-08-08 20:06 |
|
|