//

Herstelprijs Iphone 6+ no simcard

Herstelprijs Iphone 6+ no simcard discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Apple-fanaten, Ik heb een Iphone 6+ die nét uit de garantie is. Ik ben er zeer tevreden van en droeg er zorg voor. Doch ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-07-17, 17:00
Kissfreakje Kissfreakje is offline
• iOS 10.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2017
Berichten: 2
Standaard Herstelprijs Iphone 6+ no simcard

Hallo Apple-fanaten,
Ik heb een Iphone 6+ die nét uit de garantie is. Ik ben er zeer tevreden van en droeg er zorg voor. Doch sinds een paar dagen neemt hij geen enkele simkaart meer aan. Ik heb al alles geprobeert: tape op de sim kleven, reset gedaan, vliegtuigmodus, andere sim, enz...

Niets helpt. Nou vroeg ik me af of dit nog te herstellen valt en wat hier zo de richtprijzen zijn. Is het nog de moeite om te herstellen of mag ik de Iphone opbergen?

De Iphone is niet gevallen, laat me dit erbij zetten.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-07-17, 20:30
Qcollective Qcollective is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jul 2017
Berichten: 37
Standaard

Wat is "nét uit garantie"?

Als het een paar dagen buiten je eerste jaar is, kun je je wenden tot Apple support en kijken of ze een uitzondering kunnen geven. Is het net buiten je tweede jaar kun je in België niet veel meer, in Nederland kun je dan nog steeds bij je verkooppunt aankloppen. Als het een aantoonbare defect is dat niet door eigen toedoen komt, kun je bij je aankooppunt onder consumentenrecht nog steeds garantie claimen.

Voor reparaties buiten garantie heb je hier een overzicht van de prijzen.
  #3  
Oud 30-07-17, 20:56
Kissfreakje Kissfreakje is offline
• iOS 10.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2017
Berichten: 2
Standaard

Bijna 4 maand.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 July 2017 om 18:58 ----------

Wow da's prijzig. Alvast bedankt voor de hulp.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
simcard iPhone 5s assiev iPhone algemeen 22 13-12-13 01:15
Iphone 4s activeren met x-simcard? selimboy9 iPhone algemeen 1 23-04-12 00:58
iPhone 3gs battery zeer snel leeg na wisselen van nieuwe simcard dendirk iPhone algemeen 1 11-12-11 14:35
iPhone wordt zeer warm op moment ik een simcard insteek... CoolGadget iPhone algemeen 0 19-02-10 19:29
Overzetten van Iphone contact naar SIMCARD obs75 iPhone algemeen 2 19-02-09 18:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:05.