//

contacten kwijt

contacten kwijt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iphone 6 is kapot, heb een 5 kunnen lenen maar na het terugzetten van mijn reservekopie geeft hij alleen maar oude contacten uit mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 31-07-17, 05:58
jpbouw jpbouw is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rhoon
Berichten: 70
Standaard contacten kwijt

Mijn iphone 6 is kapot, heb een 5 kunnen lenen maar na het terugzetten van mijn reservekopie geeft hij alleen maar oude contacten uit mijn iCloud van 3 jaar geleden. Al mijn recente contacten zijn weg, terwijl mijn laatste reservekopie van 11 juli is
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-07-17, 09:00
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Normaliter gaan contacten niet mee in een iTunes/iCloud backup. Contacten worden gesynchroniseerd met zo iets als iCloud, Hotmail, Yahoo! Mail, enz... Die contacten van drie jaar geleden stonden waarschijnlijk lokaal op het toestel.
  #3  
Oud 31-07-17, 10:44
Qcollective Qcollective is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jul 2017
Berichten: 37
Standaard

Je kunt inderdaad even kijken of ze staan in een ander Internet Account (zoals Gmail, Hotmail, etc), of anders kun je ze proberen te importeren vanuit je SIM kaart via instellingen -> Contacten -> Importeer simcontacten.

Als dat het niet is, zullen ze inderdaad alleen maar op je toestel hebben gestaan, gek genoeg want zo logisch is dat tegenwoordig niet meer. Gek dat ze dan ook niet zijn terug gekomen vanuit de backup, want die neemt juist alle lokale gegevens mee.
  #4  
Oud 31-07-17, 14:09
jpbouw jpbouw is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rhoon
Berichten: 70
Standaard

ja dat is juist het rare, ik heb ben in de laatste jaren al vaker geswitched van iphone, van 4 naar 5 en naar 6 en toen stonden deze tel nummers ook niet op icloud maar ze werden gewoon op mijn nieuwe iphone gezet. Staan inderdaad niet op de sim en ik heb geen hotmail etc alleen iCloud
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: Contacten kwijt op iPhone: hoe alleen contacten terugzetten vanaf iTunes? BJSApple iTunes 2 02-12-13 21:35
contacten kwijt hguder iPhone algemeen 3 12-12-11 23:09
contacten kwijt haakwei111 iPhone algemeen 0 14-10-11 19:59
Contacten kwijt --koen-- Archief 5 11-12-09 11:47
Windows: Contacten kwijt El_Diablo iTunes 1 19-06-09 18:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:26.