Iphone aansluiten pc discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb een laptop Als ik de Iphone aansluit dan herkent de laptop de iphone ding ding zegt windows dan en de accu wordt netjes opgeladen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone aansluiten pc
Heb een laptop
Als ik de Iphone aansluit dan herkent de laptop de iphone ding ding zegt windows dan en de accu wordt netjes opgeladen. Itunes verschijnt automatisch :S (wil ik niet maar goed) en dan sluit ik Itunes weer. Als ik mijn Iphone vervolgens los maak van de laptop en daarna weer eraan koppel herkent de laptop de telefoon niet meer en ook geen ding ding (andere usb poortn zelfde probleem) Als ik mijn laptop opnieuw opstart dan pas herkent de laptop weer de Iphone en zegt weer ding ding. Erg lastig om iedere keer de laptop te moeten opstarten Iemand enig advies? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Welke windows heb je? XP of Vista?
Heb je hetzelfde probleem ook op een andere pc? En als je wil dat iTunes niet elke keer opstart als je je iPhone aansluit: (zie laatste antwoord) https://forum.iculture.nl/f8/ap...uitzetten.html |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone aansluiten op beamer | radconsu | iPhone algemeen | 17 | 30-10-10 18:47 |
Speakers aansluiten op iPhone | mvveelen | iPhone accessoires en onderdelen | 8 | 12-10-10 23:44 |
Iphone aansluiten via AUX | Nitow | iPhone algemeen | 16 | 08-04-10 23:14 |
Muziek: iphone aansluiten op versterker | sammie | Muziek, foto & video | 1 | 26-08-08 22:15 |
iPhone aansluiten op USB 1.1 ?? | Sjaak68 | iPhone algemeen | 2 | 20-05-08 22:29 |
|
|