foto verzenden van Iphone s6 naar vb Samsung discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste ik wil een foto verzenden van mijn iphone 6 naar een samsung toestel dit werkt niet , een tekst verzenden gaat wel . Kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
foto verzenden van Iphone s6 naar vb Samsung
Beste ik wil een foto verzenden van mijn iphone 6 naar een samsung toestel
dit werkt niet , een tekst verzenden gaat wel . Kan iemand mij een oplossing geven ? dank |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Uhm, probeer WhatsApp?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Whatsapp installeren, telegram is ook een goeie app, viber heb je ook nog en messenger. Genoeg keuze. Ik vraag aan al mijn maten om er toch een 2 tal op te zetten, heel soms kan het eens gebeuren vb whatsapp plat ligt dan schakel ik bv over naar messenger of telegram. En hebben bepaalde mensen helemaal die apps niet of doen ze dwaas dat ze niet willen dan nog kan je u fotokes doorsturen via email . |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Getrokken foto's worden 90° naar links geroteerd tijdens het verzenden via mail?! | Fillemonski | iPhone algemeen | 3 | 12-02-14 14:25 |
Iphone 4s foto sturen naar samsung galaxy s2 werkt niet | Jugglerwim | Muziek, foto & video | 2 | 12-05-12 19:49 |
Foto's verzenden naar iPhone | iPhone4jj | Muziek, foto & video | 3 | 10-07-11 22:45 |
Foto's verzenden | heymissen | Archief | 3 | 29-08-10 20:37 |
|
|