//

berichten app is leeg maar geeft toch 7gb aan geheugen aan

berichten app is leeg maar geeft toch 7gb aan geheugen aan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een iphone 6s 16 gb. Nu heb ik in mijn berichten app geen berichten staan maar bij instellingen / beheer opslagruimte / ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-08-17, 15:35
Sandys Sandys is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2017
Berichten: 2
Standaard berichten app is leeg maar geeft toch 7gb aan geheugen aan

Hoi,

Ik heb een iphone 6s 16 gb.
Nu heb ik in mijn berichten app geen berichten staan maar bij instellingen / beheer opslagruimte / opslag staat bij berichten 7,61 gb aan geheugen. Weet iemand hoe dit kan en waar dit dan vandaan komt.

dit is ongeveer de helft van het geheugen van mijn telefoon terwijl ik totaal geen berichten heb. Hoe kan ik dit verwijderen.

Hoor graag van jullie een oplossing.

Groet,
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-08-17, 22:51
jevamo jevamo is offline
• iOS 16.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 220
Standaard

ik heb dat geintje in het verleden ook al eens gehad.. Het zijn bijlages die met berichten meegestuurd worden. Alleen weet ik niet meer wat de remedie toen er voor was.. Heb het ook nooit meer gehad daarna
  #3  
Oud 24-08-17, 15:18
Sandys Sandys is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2017
Berichten: 2
Standaard

Dankjewel voor je antwoord. Ik weet wel dat t irritant is
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe apple id maar oude berichten toch meenemen? ClaudiaB iPhone algemeen 5 29-12-16 08:17
leeg maar toch gigantische hoeveelheid foto's Karel2820 iPad algemeen 20 06-04-15 10:01
Foto: Mijn telefoon geeft foto's aan maar deze zijn 'leeg' DorineK Muziek, foto & video 2 06-10-14 02:47
Mijn inbox is leeg maar app geeft 842 ongelezen mails aan Dany G iPhone algemeen 8 20-11-13 20:52
Nieuwe sources installeren maar toch geeft hij ze niet StevenG Jailbreak apps en thema's 5 07-05-08 23:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:17.