Nieuwe sources installeren maar toch geeft hij ze niet discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net een paar nieuwe sources geinstalleerd (eerst vroeg de installer om een update en die heb ik gedaan) daarna dus die nieuwe sources ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuwe sources installeren maar toch geeft hij ze niet
Ik heb net een paar nieuwe sources geinstalleerd
(eerst vroeg de installer om een update en die heb ik gedaan) daarna dus die nieuwe sources geinstalleerd, gaat perfect ze staan ook tussen mij sources bij: "uncategorized" http://rep.belgium-iphone.com maar toch als ik dan naar mijn installer ga staat er niets bij? EDIT: nog een vraagje, hoe kan ik een source verwijderen? ik heb ooit een fenchiphone ipv frenchiphone getypt en wil die nu weg hebben? Laatst gewijzigd door StevenG; 07-05-08 om 20:35. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De edit knop gebruiken van je installer bij sources
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
dan krijg ik allemaal zo verkeersborden erop van verboden toegang, als je me snapt?
gevonden als ik op verkeersbord druk krijg ik delete knopje thx! nu nog raar wrm dat die andere sources niet werken.. http://ifonefuide.nl/144 is toch een geldige source niet? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Edit: @Fresh: teerst
Laatst gewijzigd door ButcherJF; 08-05-08 om 00:39. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Okay sorry mannen, was precies niet erg aandachtig! bedankt voor jullie snelle reply's!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuw abonnement (juli 2010) maar toch nieuwe iPhone | erwin85 | Koopinformatie Nederland | 4 | 16-01-10 14:05 |
'Zo geweldig is hij niet' of toch wel? | Dreissen | Archief | 2 | 17-06-09 21:53 |
straks de nieuwe Iphone of toch maar een ander merk ? | seminifeer | Koopinformatie Nederland | 10 | 31-05-09 20:06 |
Wel geconnecteerd maar toch kan hij de server niet vinden | topke | Wi-Fi | 24 | 24-03-08 16:35 |
|
|