Downgrade 5s hoe ??? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Graag zou ik mijn 5s downgraden maar vind nergens nog een versie 9. Iemand een idee 😁...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Downgrade 5s hoe ???
Graag zou ik mijn 5s downgraden maar vind nergens nog een versie 9. Iemand een idee 😁
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
iOS 9 kun je bij Apple zelf downloaden, maar niet meer installeren op een iPhone 5s, omdat Apple dat (cryptografisch) verbiedt.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En inderdaad, downgraden naar iOS 9 is niet (meer) mogelijk. Die venstertjes zijn al heel lang gesloten. |
|
|||
|
|||
Ik ben geen techneut. Maar stel alleen maar vast dat met mijn vorige versie ik merkelijk veel langer deed dan met deze. Deze morgen was ik na een half uur 20% batterij kwijt zonder iets te doen. Toeval of niet maar wel een groot probleem
|
|
|||
|
|||
Heb ik ook gehad. Simpel het (laten) vervangen van de accu loste het probleem op.
Mijn ruim 4 jaar oude toestel werkt nog alsof hij nieuw is. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor het overige: lees mijn handtekening eens in mijn vorig bericht. Succes verder. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb er al 2 laten vervangen steeds zelfde probleem |
|
|||
|
|||
Je geeft nog steeds geen antwoord op Timosha z'n vraag.... Een niet originele accu kan het probleem zijn.
En...... "resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst". |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: downgrade | StevenLiesenborgs | Jailbreak | 7 | 24-02-14 19:09 |
iPhone 3GS: downgrade 06.15.00 | cesaf | Unlock | 16 | 24-09-11 12:08 |
downgrade 1.1.3 -> 1.1.1 | shaheen | Unlock [archief] | 80 | 08-03-09 16:47 |
2.0 downgrade | stijnjasper | Archief | 1 | 22-07-08 22:38 |
downgrade 1.1.3 to... | starboy | Unlock [archief] | 4 | 01-02-08 13:33 |
|
|