IOS11: waar eerdergedane aankopen terug te vinden? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Tot voor ios11 kon je je aankopen in de appstore vinden bij het tabje updates. Dat zie ik nu niet meer staan. Weet iemand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
IOS11: waar eerdergedane aankopen terug te vinden?
Hoi,
Tot voor ios11 kon je je aankopen in de appstore vinden bij het tabje updates. Dat zie ik nu niet meer staan. Weet iemand waar de lijst met aankopen nu te vinden is? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Top! Bedankt voor het snelle antwoord.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wil geld terug krijgen voor app nemen ze alleen de app terug waar moet ik klagen | Danny1235 | iPhone Apps | 0 | 28-09-12 19:31 |
Video: waar kan ik mijn film terug vinden op mijn iphone | henkie73 | Muziek, foto & video | 2 | 23-04-11 22:33 |
waar kan ik mijn zelfgemaakte ringtone terug vinden op mijn iphone(4)? | uncu129 | iTunes | 2 | 03-02-11 13:18 |
Waar kan ik mijn herstel copie vinden en terug op mijn iphone plaatsen? | dakine | iTunes | 5 | 12-02-10 17:33 |
Aankopen waar je spijt van hebt | happy meal | iPhone Apps | 71 | 05-10-09 10:08 |
|
|