Iphone 5s reageert op enkele posities niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De iphone 5s van mijn kleinzoon reageert sinds kort niet op de positie ter hoogte van U H J B en N Gezien van op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5s reageert op enkele posities niet
De iphone 5s van mijn kleinzoon reageert sinds kort niet op de positie ter hoogte van U H J B en N
Gezien van op het toetsenbord. Dus niet alleen bij het toetsenboard maar ook op die posities bij games etc. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn en hoe op te lossen Laatst gewijzigd door peerenbooms; 10-09-17 om 23:36. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
nieuw scherm erin en dan een van goede kwaliteit ...
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor reactie huidig scherm is nog nooit vervangen en dus een originele apple .
Welk merk is dan van een betere kwaliteit? . Natuurlijk wordt bij vervanging geen troep gebruikt. Goedkoop is duurkoop. |
|
|||
|
|||
Touchscreen laten vervangen door originele apple, et voila hij dut ut wir perfekt.
Kleinzoon in zijn nopjes Thanks voor de juiste diagnose. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 6 Wi-Fi werkt na enkele uren niet meer/ bluetooth stuk | siemenabrams | iPhone algemeen | 3 | 29-09-16 10:08 |
iPhone niet kunnen updaten en reageert nu niet meer | AmberHelena | iPhone algemeen | 8 | 09-06-14 12:22 |
iphone 4 reageert totaal niet meer. dfu helpt niet itunes herkent niets | sharonxx | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 15-10-13 11:46 |
Mijn Iphone 4 reageert niet. Start niet meer op. | bennojulian | iPhone algemeen | 4 | 19-11-12 14:21 |
|
|