find my iphone geluid gaat spontaan af discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het geluid van mijn iphone 7 gaat sponaan af , hoe kan dit en kan ik dit voorkomen ?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
find my iphone geluid gaat spontaan af
Het geluid van mijn iphone 7 gaat sponaan af , hoe kan dit en kan ik dit voorkomen ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
verander uw password voor te beginnen..
|
|
|||
|
|||
[QUOTE=NICK666;1035347]verander uw password voor te beginnen..[/QUOTE
Heb ik al div keren gedaan ? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit gaat in ieder geval niet "spontaan" af. Iemand zit dus op iCloud.com of in de Find My app met je Apple ID ingelogd en zit op die geluid knop te rammen. |
|
|||
|
|||
Heb ik ook al gedaan en aan niemand mijn naam verteld
|
|
|||
|
|||
vertel dan nu eens wat je nog allemaal gedaan hebt , of het is een eindeloze discussie..
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn wachtwoord veranderd van mijn zoek mijn iphone met een wachtwoord die niemand zomaar kan raden . Hij doet dit sinds ik mijn locatievoorzienig uit heb staan .
|
|
|||
|
|||
zet uw locatievoorziening dan terug aan..
|
|
|||
|
|||
Misschien ook nog even een hard reset geven, lost vaak zulke kleine problemen wel op.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s gaat spontaan bellen. | Piedro938 | iPhone algemeen | 1 | 31-01-17 23:53 |
Functie "geluid uit"gaat spontaan aan tijdens gesprek | IPHONERAF | iPhone algemeen | 1 | 27-02-14 15:31 |
iPad gaat af en toe spontaan uit | Losdos | iPad algemeen | 1 | 23-01-12 17:05 |
iPhone gaat spontaan aan en uit | DVVGO | iPhone algemeen | 4 | 25-11-09 14:57 |
|
|