Mijn favorieten zijn verdwenen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Al mijn favorieten zijn verdwenen. Ik heb mijn iPhone en iPad daarna opnieuw opgestart in de hoop dat ze dan terug zouden zijn, maar helaas. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn favorieten zijn verdwenen
Al mijn favorieten zijn verdwenen. Ik heb mijn iPhone en iPad daarna opnieuw opgestart in de hoop dat ze dan terug zouden zijn, maar helaas.
Hoe kan dit? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Favorieten in je contacten?
Favorieten in Safari? Favorieten in een andere browser? Favorieten in een andere app? |
|
|||
|
|||
Sorry voor de onvolledigheid.
Mijn favorieten in Safari zijn verdwenen. |
|
|||
|
|||
Heb je synchronisatie van Safari aan staan in iCloud?
|
|
|||
|
|||
Ja die staat aan.
Die vraag bracht me bij de oplossing. Ik heb op mijn laptop via icloud.com Herstel Bladwijzers gedaan met een backup bestand. Alles is er weer! Bedankt |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Een deel van mijn Google notities zijn verdwenen. | KvdS | iPhone Apps | 1 | 23-04-17 19:58 |
Help mijn foto's zijn verdwenen | StevenMats | Muziek, foto & video | 23 | 11-08-10 20:09 |
Na firmware update zijn bijna al mijn icoontjes verdwenen. | Vandammes | Archief | 5 | 21-05-09 22:41 |
help mijn iconen zijn verdwenen | aswien | Jailbreak apps en thema's | 7 | 18-06-08 13:22 |
toevoegen aan favorieten verdwenen | khw Hertz | iPhone algemeen | 0 | 16-03-08 22:13 |
|
|