Batterij problemen met iOS 11? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik vroeg me af of jullie een soortgelijke ervaring hebben gehad als ik, net na het upgraden naar iOS 11 gisteravond. Ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Batterij problemen met iOS 11?
Hallo iedereen,
Ik vroeg me af of jullie een soortgelijke ervaring hebben gehad als ik, net na het upgraden naar iOS 11 gisteravond. Ik heb mijn iPad en iPhone tegelijkertijd geüpgraded gisteren. Net na de installatie van iOS 11 op mijn iPhone merkte ik dat mijn batterij wel HEEL snel achteruit ging. Iedere 10 seconden ging er een procentpunt af! Ik was in no-time van 66 procent naar 29%. Vervolgens bleef de batterij haken op 29%. Vanochtend lijkt het alsof de batterij wederom snel leegloopt, echter niet zo snel als gisteravond. Ik heb de batterij in mijn iPhone 6 al eens vervangen (ik denk 1 tot 2 jaar geleden). Sowieso had ik al het gevoel dat deze 'nieuwe' batterij wel eens van een slechtere kwaliteit kon zijn dan de originele Apple batterij.... terwijl de vervangende batterij ook origineel zou moeten zijn. Hebben jullie ook batterij problemen na iOS 11? Of ligt het gewoon puur aan mijn toestel.... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hahaha, ja ik dacht gister al 'oh jee' toen ik m'n telefoon leeg zag lopen. Denk dat het gewoon mijn batterij is dan. Nog even uitzitten tot 3 November
|
|
|||
|
|||
Ik heb uiteraard alle Beta's en de GM met een ipsw image geïnstalleerd. Als je met een oneindige reeks OTA updates bezig bent dan installeer de update opnieuw met iTunes 12.7. Het ipsw image kan je vinden op ipsw.com
Succes gewenst. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Vreemde ervaring met accu icm ios 11 .
Vanmorgen van de lader gehaald accu 100% nu kijk ik toevallig op me debielleke en is de accu nog slechts 95% waar zijn die 5% gebleven? |
|
|||
|
|||
Yep, hier ook last van een battery drain op ios 11 met iphone 6s plus 64gb. Is een bekende bug. Hopen dat Apple het snel oppakt.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik las het hier: http://bgr.com/2017/09/20/ios-11-features-iphone-7-6s-battery-drain/ Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik lees in dat artikel niets over een "bekende bug". Ik lees wel iets over dingen die na elke grote update van iOS gezegd en geschreven worden. Dat is een goede oude traditie die men in ere moet houden.
Op het Apple Developer Forum kan ik trouwens ook niets vinden over die "bekende bug". Vandaar mijn vraag naar het rdar#. http://solutionowl.com/ultimate-guid...battery-drain/ |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Timosha is op dreef Yeaah
Tja de SE werkt hier nog vlotter dan voordien en de batterij tja ik merk geen verslechting
Ik ben vlaming en daar ben ik fier op Laatst gewijzigd door Scooter; 21-09-17 om 17:51. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijn 6S is nog op 10.3.3 de 6S van een collega op 11. Beide telefoons toevallig even oud en 64gb. Die van mij gedraagt zich normaal, die van hem lekt stroom als een dolle.
Nu heb ik straks geen keuze want op de nieuwe 8plus staat al 11 maar mijn 6S gaat NAR mijn dochter. Beter nog even wachten met 11 erop dus. Hoe kan ik dat het beste aanpakken dat mijn spul eraf gaat maar dan niet via iTunes automatisch 11 erop komt. Want als ik druk op iPhone herstellen, dan gebeurt dat toch? |
|
||||
|
||||
Je kan met een gerust hart IOS 11 erop zetten.
Wat Timosha al tig x heeft aangegeven: (behalve bij de iphone 6s maar dit is opgelost door apple) is er geen batterij probleem, of het is iets dat oplosbaar is. LMGTFY Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik lees ook al met meewarig genoegen bij elke nieuwe iOS-versie de batterijproblemen. Ik vrees dat ik dit keer mee moet klagen. iOS 11 sinds 20-09. Vanmiddag opgeladen en na één uur 98%, zonder dat mijn iPhone 7+ is aangeraakt. Dat is absoluut een verschil met voorheen.
|
|||
|
|||
Op mijn iPad mini met iOS 11 geen problemen met de batterij. Volgeladen en al wat geïnternet en nieuws gelezen. Batterij staat nog op 100%.
|
|
|||
|
|||
Vanochtend nog 87%, terwijl dat voorheen nog lang 100% bleef.
Maar het lek is boven, denk ik. Bleek dat 'Verversen op de achtergrond' voor alle apps aanstond. Bij meer dan 200 apps kan dat de verklaring zijn. Kennelijk gebeurd bij de installatie van iOS 11. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5S batterij problemen | iaminthecloud | iPhone algemeen | 7 | 20-11-13 09:36 |
Batterij problemen | Monoceros | iPhone algemeen | 1 | 13-09-11 10:25 |
Problemen batterij | tolgaliya | iPad algemeen | 7 | 03-08-10 07:56 |
Batterij problemen | RoyalMess | iPhone algemeen | 12 | 25-10-09 21:18 |
Batterij problemen na upgrade fw3.0 | mabaelst | Archief | 1 | 10-07-09 11:00 |
|
|