iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Hotmail naar Gmail doorsturen (gratis truukje!) (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/1787-hotmail-naar-gmail-doorsturen-gratis-truukje.html)

rensiejjj 29-08-08 17:23

ik wil wel helpen...

rAsk 29-08-08 17:26

Geweldig ik heb je een pm gestuurd!

rensiejjj 29-08-08 17:45

Opgelost:D

Logic19 31-08-08 14:13

Het lukt me niet
 
Ik heb alle mogelijke manieren geprobeerd, maar krijg op een of andere manier geen sms.
Ik heb 2 T-Mobile nummers en op beide nummers krijg ik geen sms binnen.

Iemand enig idee wat ik fout doe?

Edit: nvm, werkt al!

StefV 03-09-08 07:50

Helemaal gelukt!! Super :D

hugohoek 04-09-08 23:18

Jeps, bij mij werkt het ook!!
Misschien een tip kijk goed of je hotmail instellingen land instelling wel op Nederland staat en niet op de USA!! En verder geen T-mobile..Orange werkt prima in ieder geval!!

Bedankt voor de moeite!!

Iris 07-09-08 22:27

Hee mensen,
ik wil dit graag proberen maar ik heb een sim-only abonnementje van Debitel over het netwerk van KPN. Als ik van iemand een mmsje krijg wordt ik bijvoorbeeld wel doorgewezen naar mms.kpn.com ofzo. Weet iemand of ik dan als provider bij dat mobile alerts KPN kan instellen of werkt dat niet?
Groetjes

klaverentwee 07-09-08 22:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Iris (Bericht 185668)
Hee mensen,
ik wil dit graag proberen maar ik heb een sim-only abonnementje van Debitel over het netwerk van KPN. Als ik van iemand een mmsje krijg wordt ik bijvoorbeeld wel doorgewezen naar mms.kpn.com ofzo. Weet iemand of ik dan als provider bij dat mobile alerts KPN kan instellen of werkt dat niet?
Groetjes

Ik denk het niet. Maar ken je niet iemand die een andere provider heeft en die zo vriendelijk is om je even zijn nummer hiervoor te laten gebruiken (eventueel tegen vergoeding). Je hoeft dit nl maar eenmalig te doen.

Iris 08-09-08 17:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door klaverentwee (Bericht 185670)
Ik denk het niet. Maar ken je niet iemand die een andere provider heeft en die zo vriendelijk is om je even zijn nummer hiervoor te laten gebruiken (eventueel tegen vergoeding). Je hoeft dit nl maar eenmalig te doen.

dankjewel, ik ga iemand zoeken en anders gewoon de gok wagen ;)

werkt de methode van pagina 10 trouwens nog wel?

Groetjes

klaverentwee 08-09-08 20:43

Ja hoor, heb ik een week of twee geleden nog geprobeert.

Iris 08-09-08 20:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door klaverentwee (Bericht 186146)
Ja hoor, heb ik een week of twee geleden nog geprobeert.

geweldig, dankjewel
ik ga er mee aan de slag

Iris 08-09-08 21:53

gaaf het werkt gewoon, zelfs met een debitel abonnementje op het netwerk van kpn. Ik had binnen een halve minuut dat smsje binnen.

Nou heb ik nog een vraagje voor de liefhebber, ik heb op m'n gmail account (op internet, via de pc) ingesteld dat de afzender altijd m'n hotmail is, maar als ik vanaf m'n iphone verstuur is de afzender m'n gmail account. Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen? ik hoor het graag.

SeeSee 11-09-08 09:27

het is mij ook gelukt! met een tmobile nummer trouwens. Duizendmaal bedankt!

M1ch3l 12-09-08 09:49

Nice het werkt, eindelijk al m'n email bij elkaar :)! (gewoon m'n eigen t-mobile nummer gebruikt)

Jorisbaur 13-09-08 20:52

Hallo, Ik heb het stappenplan helemaal gevolgd op pagina 10. Ik heb de sms service ook uitgezet, maar wanneer ik nu mijn gmail account bij hotmail wil invullen krijg ik iedere keer de melding dat Je mag alleen e-mail doorsturen naar een Custom Domain of naar een e-mailadres dat eindigt op hotmail.com, msn.com of live.com. Probeer het opnieuw. ..

Heeft iemand enig idee wat ik fout doe of fout gedaan heb?? Thnx

M1ch3l 14-09-08 00:21

Dat kreeg ik ook eerst maar na de sms activatie kon ik opeens wel een andere emailadres invullen.

rensiejjj 14-09-08 10:20

Ga nog eens terug naar meer opties en dan die optie van de meldingen, kijk of er daar vier opties staan, zoniet klik op de link die over de activatie gaat en wacht eventjes, als het goed is krijg je dan een bevestiging en daarna kan je wel een andere email invoegen

nwegbrans 14-09-08 12:13

Ik gebruik dit zelf ook.
Werkt echt perfect!

Goedhart 16-09-08 09:17

@ mezelf

Ik heb ingesteld dat hotmail de email direct doorstuurd naar mijn @me.com adres. Dit werkt nu super. De activatie sms is gewoon naar het t-mobiel nr gestuurd.

Bedankt voor de tips! :cool:

Jenz 27-09-08 20:38

Moet je nemen :
Via textmessag ?

Edit:
Algevonden:
1. ga naar Microsoft Online Services Home http://www.gowindowslive.com/Mobile/Landing/SMS/Default.aspx?Locale=en-US
2 klik op nu sign-up (in delinker colom)
3 vervolgens moet je een provider kiezen klik daaronder op: Not in USA? Klik hier
en verander het land naar belgie/nederland en kies uw taal klik vervolgens op volgende.
4 kies uit de providers en vul uw gsm nummer in en klik op volgende
5 accepteer de overeenkomst.
6 vul de pincode in die je ontvangen hebt via sms klik op volgende
7 bij sms alerts van msn messenger of msn hotmail vanboven niets aanvinken. klik op volgende.
(anders kan het zijn dat je toch smsjes zult ontvangen op jou kosten)
8 ga naar http://www.hotmail.com/ login en klik op opties
9 bij Je account beheren klikken op E-mail naar een ander e-mailaccount doorsturen
10 vink aan:Je e-mail doorsturen naar een ander e-mailadres en vul je gmail adres in en klik vervolgens op opslaan.
11 bij Je Hotmail aanpassen klikken op: Mobile Alerts voor nieuwe berichten
12 Vink aan: Geen. Stuur mij nooit Mobile Alerts klik op opslaan


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:31.