iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Hotmail naar Gmail doorsturen (gratis truukje!) (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/1787-hotmail-naar-gmail-doorsturen-gratis-truukje.html)

nickf 21-01-08 19:11

ik kan Klik op "Hotmail voor mobiele telefoons" niet vinden,
weet iemand enig idee waar ik het kan vinden?

alvast bedankt

Marquez 21-01-08 23:33

Het is me gelukt! Hotmail doet het via mn gmail!
verstuurd vanaf mn iPhone :):)

Nupa 24-01-08 15:36

Logisch eigenlijk, maar wil het toch weten;

Wanneer je je bericht op je gmail (dus iphone) account hebt gelezen, dan is deze nog ongelezen in je hotmail natuurlijk; en andersom ook.

Of is dit geregeld.. ben benieuwd!

-kriis 27-01-08 21:15

hmm bij mij doet die het niet?
als ik dan bij opties ben dan geeft die nog steeds die fout aan van alleen met live of hotmail account aanmelden

gr, kris

Paddo1985 29-01-08 14:02

Andere methode is het programma Getmail te installeren. Dit werkt bij mij perfect.
Het enige nadeel hiervan is dat een pc moet aanstaan die het programma heeft draaien.

Het programma is gewoon freeware, en je hoeft er geen truukjes voor uit te halen, lekker simpel.

Voor alle duidelijkheid, getmail is dus geen software voor op de iPhone, maar voor op de pc.

Marquez 01-02-08 23:18

Vooropgesteld dat ik nog steeds altijd gebruik maak van het hotmail via gmail trucje en daardoor nog bereikbaarder ben geworden, heb ik toch een klein probleempje! Het werkt net niet helemaal perfect!

Ik ben hier laatst achtergekomen toen ik met m'n laptop bezig was. Ik krijg alle mailtjes netjes doorgestuurd, maar toch klopt er iets niet. Stel iemand mailt mij, dan krijg ik dat mailtje pas binnen als iemand anders mij daarna nog een mailtje stuurt. Ik loop dus altijd 1 mailtje achter. Nu krijg ik op een dag wel een aantal mails binnen dus heb ik het nooit echt door, maar toch vind ik het een beetje apart! Zouden andere mensen dit ook eens willen testen. Ik ben het gaan testen door mezelf een paar keer te mailen, en het mailtje kwam zowaar pas binnen als ik daarna nog een mailtje stuurde (die ik pas binnen kreeg bij het mailtje daarna). Het meest nieuwe mailtje wordt dus niet opgehaald. Zelfs al refresh ik 10 keer. Ook niet na een uur, maar pas als er een nieuwe mail is binnengekomen!

Iemand een idee hoe dit kan?

Fresh 01-02-08 23:34

Is het misschien een issue dat vandaag speelt? Ik heb de indruk dat de mails vandaag iets trager doorgestuurd worden.

pspklant 10-02-08 10:09

Iemand die weet of dit trukje ook bij proximus werkt?

Greetz!

eek-87 21-02-08 10:07

kun je ons laten weten of het inmiddels is gelukt? Zou fijn zijn, ik wil het ook graag maar wil natuurlijk niet betalen, blijf een hollander!

eek-87 21-02-08 11:27

Excuses voor mijn vorige post, weet niet hoe ik die moet verwijderen!

Geweldige manier om je mail netjes te ontvangen op je iphone. Izymail is ook een optie, maar betaald en erg traag! Volg de stappen goed uit en waar je even op moet letten is(wanneer de optie "Mobile alerts voor nieuwe berichten" niet in het rijtje thuistaat je waarschijnlijk een nieuw venster hebt geopend van hotmail en daardoor het niet verwerkt heeft. Dat was bij mij het geval. Verder werkt het bij mij echt perfect, met gmail. Klasse!

Groet!

NoZ 28-02-08 09:16

Nice one Fresh, werkt vlotjes!!!

wout76 29-02-08 19:27

Het werk niet bij mij !

Ik krijg deze melding :

Je mag alleen e-mail doorsturen naar een Custom Domain of naar een e-mailadres dat eindigt op hotmail.com, msn.com of live.com. Probeer het opnieuw.

Wie weet er raad ???

ronvemmerik 04-03-08 22:30

zelfde hier is echt onmogelijk op dit moment:mad:

ugene 05-03-08 08:43

Mij is het wel gelukt alleen krijg ik dus wel die smsjes.. wordt er gek van, heb al in hotmail bij opties voor het doorsturen naar een ander adres het vinkje weggehaald en niet doorsturen aangevinkt maar krijg nog steeds een sms..

Waar zou dit aan kunnen liggen??

crius 06-03-08 16:35

Truukje werkt!

#peter 08-03-08 17:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ugene (Bericht 76824)
Mij is het wel gelukt alleen krijg ik dus wel die smsjes.. wordt er gek van, heb al in hotmail bij opties voor het doorsturen naar een ander adres het vinkje weggehaald en niet doorsturen aangevinkt maar krijg nog steeds een sms..

Waar zou dit aan kunnen liggen??

Ik krijg geen mail maar wel die smsjes dus! Iemand idee hoe ik het weer kan afmelden in Windows live Hotmail>?

ykb1985 12-03-08 22:17

Citaat:

Zo ga je te werk:
1. ga naar Microsoft Online Services Home
2. Klik op "Hotmail voor mobiele telefoons".
3. Lees de informatie goed door! Ook het deel over de prijzen.
4. Klik op "nu aanmelden" en daarna nog een keer op "nu aanmelden".
Ik kan de te volgen stappen niet vinden via de gegeven link bij stap 1. Wellicht heeft MSN de pagina of het proces in de maanden aangepast?

Fresh 12-03-08 22:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ykb1985 (Bericht 80863)
Ik kan de te volgen stappen niet vinden via de gegeven link bij stap 1. Wellicht heeft MSN de pagina of het proces in de maanden aangepast?

Hmm, ziet er bij mij nog hetzelfde uit...

ykb1985 12-03-08 22:28

Sorry, was weer te vroeg met hulp zoeken... :rolleyes: Helemaal top deze truuk, ben hier al maanden naar op zoek! Thanks!

wendy.veldhuis 13-03-08 14:28

Hallo,

Werkt dit nu wel met vodafone of niet??


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:19.